2 Eylül 2012 Pazar

TATİL BİTTİ... VE DÖNDÜM.

 
Dün akşam, 10 günlük seyahatimizden geri döndük.
Her günümüzü dolu dolu geçirdik.
Birkaç saati bile boş geçirip evde oturmadık.
Eve dönüp annemlere neler yaptığımızı, nerelere gittiğimizi anlattığımda, 1 ayda yapılacakları
10 günde yapmışsınız , dedi.
Çok yorgunuz ama, güzel anılarla geri döndük.
Nereden başlayacağımı bilemedim. Anlatacak çok şey var.
İsviçre'yi boydan boya gezdik diyebilirim.
Melisa'da bizimle hiç gıkı çıkmadan, gün boyu yeri geldi 6-7 saat yürüdü.
 
Gezilen görülen yerlerin broşürleri, haritaları
 
Fotoğrafları da seçmeme imkan yok, çünkü 2760 adet fotoğraf çekmişim.
Nereden başlayacağıma gelince, fotoğraf makinasında ki fotoğraf sırasına göre ,günbe gün anlatmak daha iyi olucak sanırım.
Bu yazılar benim için güzel bir günce olucak.
Ama birazcık dinleneyim, önümüzdeki günlerde fotoğrafları düzenleyerek başlayacağım.

8 yorum:

Semi M.Eller dedi ki...

Hoş geldiniz:)

Didem Yazici dedi ki...

Hoşgeldin Zeynepcim :)
Fotoğraflarının çoğunu gördüm ama, bloguna koyacağın fotoğrafları da merakla bekliyorum !

Deli Anne dedi ki...

ne güzel, ne güzel olmuş:)

laleninbahcesi dedi ki...

hoş geldin Zeynep. Nasıl da dolmuştur anı dağarcığın, bizlere anlat ki yenilere yer açılsın di mi? ya))
En çok Melissa'yı merak ediyorum. Okullar açılınca öğretmenlerin ilk sorusu yaz tatiliznizde neler yaptınız olur ya, anlatacaklarını merak ediyorum.

SEVGİMLE

A-H dedi ki...

hadi bakalim bekliyoruz detaylari ve fotograflari ;)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hoşgeldin Zeynebim:))güzel haberlerle ,sağlıkla dönmene çok sevindim:)
Şimdi sabırla o güzel fotolarına bakmayı ve seni dinlemeyi bekleyeceğim;)öptüm çok!

annecik dedi ki...

hoşgeldiniz arayı açma merakla bekliyoruz gezdiğin gördüğün tecrube ettiğin yerleri

Buket dedi ki...

hoşgeldiniz canım!
neler yaptınız çok merak ediyorum. uzun uzun anlat ama :)