15 Ekim 2012 Pazartesi

BU ŞEHİR KONUŞUYOR...

Grossmünster kilisesinin kulesine çıktık.  Tam Zürih gölünü karşısına alıp , kanallarıyla birlikte, süper bir panoromik görüntü sergiliyor.
Kapısı

İçerde fotoğraf çekmek yasak. Çekenlerin yanına görevli yavaşça yaklaşıp, sadece fotoğraf çekmek yasak işaretini gösteriyordu.

Merdivenler daracık, aşağıdan ya da yukarıdan biri geliyorsa geri gidiyor ya da benim sığınıp fotoğraf çektiğim bu daracık boşluğa giriyor. Çok komikti. Klostrofobisi olanın buradan çıkmasına imkan yok.
Ben bu şehri konuşuyor. Güzel şeyler yorumluyor diye yorumladım. Güzel hisler yaşattığı için, güzel şeyler fısıldadı kulağıma sanki diye düşündüm. Bakalım, sizde duyabilecek misiniz.


 





 



 




Bu fotoğrafları çekerken, Galata kulesi ve çevresi Galata aklıma geldi.



Zürih'ten sevgiler...






10 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel manzaralar. Hava ne kadar parlak, tertemiz. Nefes almak, o havayı solumak istedim resmen.

Fateme dedi ki...

Ooo!!! Şehir varmış:D Hakikatan çok güzel bir şehir.

tülin dedi ki...

Konuşuyor gerçekten.Kuş gibi cıvıltılı bir sesle hem de.

Deli Anne dedi ki...

İçimde bu şehri görmeye dair müthiş bir istek belirdi..

öpüyorum bu şehirden de güzelleri:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

İyi ki kulaye çıkıp bu muhteşem manzarayı fotoğraflamışsınız yoksa büyük kayıp olurdu...O damlara bitiyorum ben, üstlerinde Cahagall resimlerindeki gibi gezmek istiyorum:)))

Gülsen dedi ki...

çok kaliteli güzel resimlerdi görmek mutlu etti mersi :)

Asis dedi ki...

İşte daralan kapalı alan fobisi yüzünden bu güzelliğe bakamıyorum yukarıdan :) hatta denemiş yarı yolda nefes alamamış uçarak nerdeyse geri inmiştim yıllar önce :) çok güzel fotoğraflar. Ama Galataya çıkıp bakarım çok kez boğaz müthiş güzel damları saymazsak :). Sevgiler

memento mori dedi ki...

offff..
şehir şakımışş resmen dile gelmiş :O

Şepşeker dedi ki...

Waooov mükemmel ! Çok güzel !
Gitmiş kadar oldum ;)
Blogu cok sevdım hemen takibe alıyorum ;)

CEPAYNASI dedi ki...

nasıl berrak ve canlı renkli bir şehir...
o kapıya bittim ama:)