20 Ekim 2012 Cumartesi

KALAMIŞ PARKINDA BİR GEZİNTİ

 Bu kedicik balıkları izliyordu. Canlı efektte çektiğim bu fotoğraf, bir resim gibi olmuş.

Eylül başında,  havanın güzelliği, bizi deniz kenarında dolaşmak üzere Kalamış'a kadar götürdü. İstanbul sahillerinde keyif yapmak istiyorsanız, mutlaka sabah 9 gibi orada olacakmış gibi vaktinizi ayarlamalısınız. Hem trafik, hem de yer problemi yaşamamak için.
Kalamış yat limanı. 

 Boş hali çok güzeldi.
 Deniz suyunu ilk defa bu kadar berrak gördüm.
Hayret ve hayranlıkla deniz kenarında 1 saate yakın oturduk. 
Kalamış kıyısından denize girenler bile vardı.
 Bebek midyeler. Ben de ilk defa görüyorum.
 Bugüne kadar ayaklarımı İstanbul'da denize sokma cesareti gösteremeyen ben, şeffaf suyu görünce dayanamadım. Su da sıcacıktı.
 Kalamış parkında denize bakan kısımda, tahta masalarda, sabah kahvaltısını yapanlar vardı.
Her yer doluydu.



 Parkın yakınlarında ki çay bahçesinde birer keyif kahvesi içmeye karar verdik.

Ateş çiçekleri, beyaz masalara düşen ağaçların gölgesi, bir yudum kahve bütün haftanın yorgunluğunu götürdü.


İyi haftasonları....
 

12 yorum:

okuyan dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar çekmişsin.
Keyifli günlerin olsun ^-^
Sevgiler...

laleninbahcesi dedi ki...

zeynepcim Kalamış sahilini doldurulmadan öncesini bilenlerdenim:)İskeleden sandal kiralar açıktan denie girerdik. Oradaki evler denie sıfırdı bir amanlar. Neyseki doldurma yeşil alanlar yarattı da güzelliği çok bozulmadı.

O kedi bir tablo gibi...

Sevgimle

Nazmiye Demirbaş dedi ki...

harika fotograflar sizede mutlu hafta sonları
sizi sayfama ve çekilişime beklerim
http://nazkurabiyeevi.blogspot.com/

özlem öztürk dedi ki...

Zeynep'cim acaba bu bayramda İstanbul'da kalan ben, bir sabah burada kahvaltı mı etsem diye düşündüm:) iyi Pazarlar:)

Leylak Dalı dedi ki...

O Kalamış kahvesi şimdi kahve blogunda Münir Nurettin'den "Kalamış" eşliğinde yudumlanıyor:)
Sahiden çok güzelmiş ve ilk fotoğrafa bayıldım...

Defne Soysal dedi ki...

Çok hoş fotolar. Bu kadar boş olması çok garip.İyi pazarlar ve bayramlar Zeynepcim

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne güzel yapmışsınız bu yazdan kalan son günleri değerlendirerek, keyfiniz hep bol olsun Zeynebim:))

Buket dedi ki...

harika fotoğraflar,
harika bir gün !
daha ne olsun :)

Deli Anne dedi ki...

ımmmmm.. nefis bir İstanbul postu olmuş bu.. fotoğraflar şahane.. :)

SEMİ26 dedi ki...

İLK FOTO YA BAYILDIM YA....

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Semi Merhaba, Ben de fotoğrafı yükledikten sonra şaşırdım. Böyle bir fotoğraf beklemiyordum.

Deli annem, bu post senin olsun o zaman, özlediğin İStanbul ...

Buketcim; Bayramda karamürseldeyiz, ilk gün öğleden sonra gelip, ikinci gün öğlen gibi geri döneceğiz.... Bu arada Pelin Melisa'yı çok mutlu etti. Paketini aldım.

Natalicim, Kalamış gizli kalmış bir güzellikmiş, yeni anladım.

Defnecim Merhaba. beğenmene sevindim. Çok profesyonel değil aslında, makinam sağolsun.

Nurşen ablacım, gördüm, çok sevindim... müzik eşliğinde süper olmuş.

Özlemcim, mutlaka ve mutlaka gidin derim, özellikle bayramda çok boş oluyor.

Lale ablacım, Selim İleri gibisin ... Ne güzel anlatmışsın eski halini.

Ayşimcim, biz artık sana buradan İStanbulu yaşatacağız...

Didem Yazici dedi ki...

Eski evimiz Kalamış parkına çok yakındı, sık sık gidiyorduk. Uzun zamandır gitmemiştim, fotoğraflarını görmek iyi geldi :)