26 Kasım 2012 Pazartesi

DEPOLAMA ALANIM BİTMİŞ... :(

SORUN  BITTI.....  (   YER SATIN ALDIM SONUNDA )


Bu ne demek şimdi... Ne yapmam gerekiyor. Daha evvel başına böyle birşey gelen var mı ?
Bana yardım eder misiniz...
 
 
Resim yüklerken aşağıda ki yazı çıkıverdi...
 
Hata! Depolama alanınız bitti. Şu anda fotoğraflar için 1 GB'lık kotanızın %100'ünü kullanıyorsunuz. Depolama alanınızı büyütün
Fotoğraflar Picasa Web Albümleri hesabınızda depolanır ve 1 GB boyutundaki ücretsiz fotoğraf kotanıza dahildir. Satın aldığınız ek depolama alanı birden fazla Google ürünü arasında paylaşılır ve ücretsiz kotanıza eklenir. Daha fazla bilgi edinin

15 yorum:

drwilldone dedi ki...

Canım bir kaç gün önce ben dahil baya bir blogger bu sorunla karşılaştı.
Onların bu sorunları nasıl çözdüğünü yazan yorumlara bir bak istersen.Ben de böyle bir yazı yazmıştım,Bana yazılan yorumları da okyabilirsin.
Linkleri ekliyorum buraya.Ben daah vakit olmadığından kendiminkini halledemedim ama :)

http://drwilldone.blogspot.com/2012/11/kim-bana-yardm-edebilir.html


http://deryayla.blogspot.com/2012/11/blogerde-depolama-alan-sorunu.html

http://genzamanlar.blogspot.com/2012/11/fotograf-kotas-hrrrrr.html

Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

drwilldone dedi ki...

Başka bir bloggera aynı sorunu için yazdığım yorumu kopyalayıp yapıştırdım buraya.Bn çözdüm sorunu artık.
Bir gmail hesabı açıp( benim zaten hali hazırda vardı bir tane ) onunla picasa web albümüne fotoğraflarımı yüklüyorum, ordan URL kopyalayıp blogda linkini paylaşıyorum.Verdiğim linklerde nasıl yapıldığını ayrıntılı anlatıyor o yüzden tekrar yazmadım, umarım sorununu çözersin :)

laleninbahcesi dedi ki...

Zeynepcim Picassadan gereksiz bulduğun resimleri kaldır yer açılsın... Valla en kestirme bu yolu bulmuştum:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim ben de uzun zamandır yan tarafa foto ekleyemiyordum yakında bana da bu uyarı gelebilir:(
Ben drwilldone blogunun yardım seçeneklerinde deryayla lezzetler bloguna baktım, etiketlerden bloger depolama alan sorunu'nu tıkla, bir yönlendirme var ama uygulamayı yapabilirmiyim bilmiyorum istersen sen bir dene o şekilde, bakalım yükleniyor mu?
ne sinir bir durum blogdan da soğutacaklar sonunda:((

A-H dedi ki...

son zamanlarda cok fazla kisinin basina gelmeye basladi, nedir ne degildir bir fikrim yok ama sanirim ayni seyi tecrube edenlerden yardim alabilirsin.
umarim cozersin bu sorunu hemen ;) kolay gelsin

Süreyya dedi ki...

Merhaba :) Yazınızı tesadüfen gördüm ben de geçen hafta aynı sorunla karşılaştım, arkadaşlardan gelen yorumlarla sorunu şimdilik çözdüm..linki bu

http://sureyyaruya.blogspot.com/2012/11/fotograf-yukleyemiyorum.html

sevgiler :)

Dilek Afiyon Avci dedi ki...

Aslı arkadaşımınızda da şuan aynı sorun var, burada ki yorumlarda da çözüm var... umarım bir an önce çözülür...
http://huzursuzruhum.blogspot.com/2012/11/anlamyorum.html

Buket dedi ki...

bende de var aynı sorun.çözersen yazsana yine..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

tüm önerileriniz için teşekkürler. Ben bu yorumları yazıları tam okuyamadan her akşam bilgisayarın başında uyuyakalıyorum maalesef. Yazılardan anladığım kısaca, bu sorun kalıcı bır sorun ve bıraz ugrasarak ucretsız bu sorun cozumlenebılıyor. en saglam cozum ucretını odeyıp, ucretsız sahıp oldugumuz seyın her ay bedelını odemeye baslamak .. yanlıs mı anlamısım. benım picasaweb hesabımda yok, eğer google bana sormadan habersız olusturduysa bılemem. zaten picasaweb. sayfası acılmıyor.

Aslı dedi ki...

Zeynep benimde başıma geldi, arkadaşlar çok sağolsunlar bir sürü çözzüm yazmışlar. Birini denedim oldu sanmıştım ama malesef olmamış. Şimdi tekrar deniyorum fotoğraflar yüklendi görünüyor ama bir süre sonra kayboluyor anlamadım :(

Soğudum blogdan napıcam bilmiyorum, bu seferde olmazsa denemicem artık.

Derya Sezgin dedi ki...

ÖZELLL...
Canım merhaba benimde fotoğraflarım picasa webde depolanmış sevgiler...

deeptone dedi ki...

çözemediysen üstte yorum yapan huzursuz ruhum aslı'ya sor. bikaç gün önce çözdü bu sorunu. veya değmesin yağlı boya adlı arkadaşa sor. çözülür.
:)

deeptone dedi ki...

bilokumdasın.
:)

nilay dedi ki...

Resimlerinizi picture manager gibi bir programla küçültebilirsiniz. Onun için hata veriyordur
Sevgiler

elif ekşi dedi ki...

yeni bir depolama aracı alırsan sorunu çözülür