24 Aralık 2012 Pazartesi

HEDİYE YAĞMURU... YENİ ARKADAŞLIKLAR

 Yeni yılı yeni arkadaşlıklarla, güzel hislerle karşılıyorum. http://rapunzelice.blogspot.com/ 'nin düzenlediği çoraplaşma etkinliğine katıldım. Bu etkinliklerin beni en çok çeken tarafı, o etkinliğe katılan insanlarla tanışmak. Bu sefer ortak noktamızın fazlaca olduğu bir arkadaş edindim. Sevgili Özlem Alp. http://kulelisatolar.blogspot.com/ . Beni hiç görmedi ve tanımadı, ama yukarıda ki paketleri hazırlamış. Yüreğin ne kadar büyükmüş Özlem. Biz telefonda sohbette ettik, en kısa sürede, buluşup karşılıklıda sohbet edeceğiz. İsviçre ortak noktamız çünkü. Özlem resim de yapıyor. Herşeyden önemlisi arkadaşlığa önem veriyor. Tüm paketleri bozmadan düzenli bir şekilde kenarda tutuyorum. Onları çerçeveleyip , duvara asacağım.

Amin Maalouf'un amber kokan romanlarını her zaman sevmişimdir. Bu kitabına heveslenmişken, aynı hafta elimde görmek çok keyifli oldu.
 
 
Başka bir hediyeleşme etkinliği  http://keskegercekolsa.blogspot.com/ bloğunun sahibi Damla'dandı. Etkinliğinde kendisi de hediye vermek için, kura çekti, ve şanslılardan biri de bendim.

Damla'nın kargo paketinden yukarıdakiler çıktı. Bir şişede şarapta vardı. Ama maalesef kırılmıştı ve hepsini de yukarıda görmüş olduğunuz kitap içmişti. Benim artık şarhoş bir kitabım var :) Kitabın adı, bloğuyla aynı ismi taşıdığından dolayı, Damla için ayrı bir önem taşıyor. Damlayla da haberleştik ve yine onunlada yeni yılın ilk haftalarında görüşeceğiz.

 
 
Sevgili Leylak Dalı'nın paketide ulaştı . www.leylakdali.blogspot.com  .
Nurşen ablacım. ben bunları bardak altlarında ziyan edemeyeceğim. Duvar tabaklarımı yerleştirdiğimde , onlarla birlikte duvara yerleştireceğim.



Ah, minik tombul Busem ! Buse benim işyerinde ki asistan arkadaşım. Bütün gün beni derleyen toplayan, beni dinleyen , bana tahammül eden, beni çekip çeviren , bütün gün dipdibe yaşadığım , tatlı esmer dilber. Bana bu deri kırmızı eldivenleri almış.
 
 
ve son olarak, bu pakette bugün ulaştı. Hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğim sevgili İrem. Samsun'da anaokulu öğretmeni, ve kitap sever. http://iremsungur.blogspot.com/ . Yakında İstanbul'a gelicek. İnşallah görüşeceğiz. Hediye paketinden yumuşacık sıcacık şeyler çıktı. Keyifle kullanacağım. Ayşe Kulin'in bu kitabını da ilk defa duydum. Konusu da çok güncel geldi.
 
Oturup bu postu hazırladım. Dönüp dönüp okuyorum. Bakıyorum, duygularımı tam tarif edememişim. Yeni arkadaşlarımın bloglarını ziyaret edip, yazılarını okuyorum ve onları daha yakından tanıyorum.
 
Şimdilik bu kadar. Kart etkinliğinin kartları ulaşmaya başladı. Ben yaklaşık 10 gün önce hazırlamıştım. Ama yarın postaneye gidebileceğim.
 
Evde ki yeni yılı karşılama hazırlıklarım bitti. Onları da bir sonra ki yazıya saklıyorum.
 
 

14 yorum:

okuyan dedi ki...

Hediyelerin hepsi gerçekten çok güzel canım.
Keyifle kullanmanı diliyorum.
Sevgiyle kal, daima...

laleninbahcesi dedi ki...

Nasıl keyifle okudum postunu anlatamma,sarhoş kitabını,resimleri,çorapları,bardak altlarını hepsini hepsini çok beğendim.

Keyifle kullan Zeynepcim.

neşeli oyuncaklar dedi ki...

Hediyelerinin hepsi çok hoş.Güle güle kullan.Sarhoş olan kitabın okunabilecek durumdaysa mutlaka oku derim.Gerçekten harika bir kitap.

Leylak Dalı dedi ki...

Güle güle kullan, canın hangi şekilde kullanmak istiyorsa:) Sevgiler...

A-H dedi ki...

tam yilbasi havasina girilmis yani, pek guzel hediyelerin ozellikle ilk fotograftaki paketlere bayildim ne ozenli, elle cizilmis gibi geldi bana resimler? gule gule kullan hepsini ;)

Damla dedi ki...

Ben ve şarhoş ettiğim kitabım :)))

Aslı dedi ki...

Zeynep ne kadar güzelmiş hediyelerin, hepsi ayrı ayrı çok zevkli. Güle güle kullan çok beğendim :)

I.r.em.c.e dedi ki...

Tüm hediyelerin harika görünüyor Zeynepcim güle güle kullan :) ben de seni mutlu edebildiysem ne güzel o zaman :)
mutlu yıllar görüşmek dileğiyle :))

gülşah dedi ki...

Ne güzel arakdaşlıklar kuruluyor değil mi Zeynep yazılarımızdan..
Hediyelerini iyi günlerde güle güle kullan canım. :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Gülşahcım, haklısın . birbirimizi yakından tanıyoruz. güzel dileklerin için teşekkür ederim.

İremcim merhaba. önemli olan verilen bu arkadaşlık şansını bu vesileyle devam ettirebilmek. bu sene ki etkinliklerde benim tanıştığım 3 arkadaştan birisin . İstanbula gelmeni bekliyorum :)

Aslıcım, teşekkür ederim.

Damlacım, her zaman okuyan mı sarhoş olucak ;)

A- H, bu kadar özenle hazırlanmış hediye paketi ben daha görmedim. Paketleri sakladım. özenle kesip çerçeveleyeceğim.

Nurşen ablacım, teşekkür ederim.

Neşeli oyuncaklar Merhaba, kitabın iyice kurumasını bekliyorum.

Lale ablacım, ben de onlara bir köşe yaptım. Orada duruyorlar. ve bende arada bir bakıyorum onlara. Hatıraya çok önem veriyorum. Onlar yeni arkadaşlıkların izleri olarak hep kalıcak benimle. Geçen gün natali, benim ona seneler evvel verdiğim mumları paylaşmıştı. ben unuttum ama o unutmamıs ve senelerdir saklıyormus. cok mutlu oldum. aslında benımde kucuk vıtrınımde, arkadalarıma aıt bırseyler var, arada bır oranın tozunu alıp, hepsını teker teker anıyorum.

Ayşimcim, teşekkür ederim...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynebim bu posttaki her şey o kadar güzel ki, başım döndü vallahi....:)))
Bütün hediyeleri biriktir sen bombardımana tut bizi, eh belli olmaz daha eklenenler de olabilir;)
Hepsini keyifle kullan canım, tadını çıkararak...

annemahsustan dedi ki...

Zeynep çok güzel hepsi, hepsi birbirinden güzel...
Okurken ben mutlu oldum ki seni düşünemiyorum bile.

Görüşmek üzere: )

Özlem Alp dedi ki...

Senin gibi dostluğa değer veren bir arkadaşla tanışmak benim için hediyelerin en güzeli oldu Zeynepcim. Hediyelerini güle güle kullan. Yeni yılda görüşmek üzere:)sevgiyle kal..

Sinem Ergun dedi ki...

Zeynep merhaba, hediyeleşme etkinliklerini bilmiyordum ne kadar güzelmiş, çok sürpriz dolu ve yeni dostluklara fırsat veriyor. Sana sürpriz bir haberim var bendeki çekilişte senin ismin çıktı. Hediyeni sanırım haftaya postalayacağım şimdiden bol keyifler....