13 Aralık 2012 Perşembe

KUNST MUSEUM / ZURICH / THE GATES OF HELL


İsviçre gezisi tam bitmedi. Daha paylaşacak çok şey var. Sırada Zürih Sanat müzesi vardı. Çok fotoğraf var. Bir kısmını ayıkladım. En çok beğendiklerimi paylaşacağım. O gün yine şansıma müze giriş ücretsizdi.  Müzeye,  kısa bir başlangıç yapmak lazım. İnternet ağır çalışıyor , fazla resim yükleyemedim, ilk olarak kapıdan başlayayım dedim. Rodin'in Cehennemin kapısı. Ayrıntılar dehşete düşürüyor. Keşke orada yaşasaydım, elimde defterim ve füzenlerim, doya doya, sayfalarca ayrıntıları çalışsaydım.


 



 
 
 

6 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

O dediğini yaparken ben de yanında olup, ellerimiz kömür karası olana kadar çizseydik Zeynebim:))

Aslı dedi ki...

Gitmemiş olsamda blog arkadaşlarım sayesinde ve onların gözüyle görmüş oluyorum.

Buket dedi ki...

demek cehennem kapısını gördün!
camille claudel filmini syretmelisin, orada da var zaten, yapılışı falan. çok güzeldi, inşllh ben de görürüm :)

gülşah dedi ki...

Rodin'in çalışmaları gerçektende çok ilginç ve düşündürücü bence.
Bende bundan birkaç sene önce SSM geldiğinde gitmiştim Rodin sergisine ve hayran kalmıştım.
İyi haftasonları.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Merhaba Gülşah, Ben o sergiye gidemememiştim. Sanırım Melisa küçüktü. Vakit yoktu. Camille'nin kitabını okumuştum sadece...

Buketcim, O filmi izledim mi çok emin değilim. Şimdi internetten yeniden indirip izleyeceğim. Bu kapıyla ilgili birşey hatırlamıyorum çünkü.

Aslıcım Merhaba. O zaman daha dur, bak nerelere götürücüm daha seni...

Natalicim, bir daha birlikte o günleri anları yaşamayı çok isterdim.

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ay ben onun agzını yerım ne tatalı oluyor buyudukce...bu arada gezının cok keyflı gectıgı serbetın yuznden bellı :)