4 Aralık 2012 Salı

YENİ KİTAPLARIMIZ...

Günlerdir yazamıyorum. Sorunu çözdüm yer satın aldım. Dünya varmış. Pencelerimi açtım yine.
Melisa'ya geçen ay, epey kitap aldık. Hem o seviniyor, hem ben. Bu kitapları okumak o kadar keyifli ki. Ben okuyorum, o okuyor, sonra anlatıyor. Bu aralarda sesli okuma hızı ölçüyoruz. Dakikada 35 kelimede şu anda. Bu akşamda, sessiz okuma hızını deneyeceğiz. Kendinle yarışmaya bayılıyor. Hem de bol bol okuyor. Bu kitapları size de tavsiye ediyorum.
 
 

İş bankasının cadısı. Çizimler harika. 3 ciltli kitabı okudu.
Bu kitaplarda Yapı Kredi ve Can yayınları, Tübitak.

Bu kitapların çizimleri harika. Özellikle resim yeteneğini geliştirir diye not düşmüşler.

Can yayınlarının bu serisi de çok güzel . İsimlere bakar mısınız.
Bu kitaplarda arkadaşımızdan hediye geldi. Morpa ve timaş yayınlarının .
 
Yapı kredi yayınlarının Garfield serisi. Çizgi roman şeklinde ve yine hikaye kitabı şeklinde.
Benim en çok sevdiğim iki kitabı da içini göstermek istiyorum.
Biri ; Tavşan Çiko'nun dileği. Bu kitabı en çok resimlerine bakıp, suluboya yapsın diye aldım.
Birlikte yapıcaz. Ama henüz fırsat yaratamadık.

Bu kitapta Beyoğlu macerası. Çizimler dehşet güzel. Beyoğlu'nun en gözde yerlerini hem tanıtıyor, hem de bir macera yaşıyorsunuz.




Bol kitaplı günler...

13 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ben artık kendime kitap almayı unuttum.
Kitaplarınız çok güzelmiş. İyi okumalar

Asis dedi ki...

Selam,kuzucuklarıma bu kitaplar alınacak :) tşkler paylaşım için. Sevgilerimle

cafenoHut dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun yeni alanın:) Bu sıralar çok kişiden duydum bu problemi. Ne sinir bozucu. Herşeyin ucu paraya dayanıyor:(

Bayıldım o kitabın içine bende, çocukken olsa kimbilir nasıl sevinirdim. Pal Sokağı Çocukları benim favori kitabımdı..
Hey gidi günler heyyy...

Ebru i.S. dedi ki...

ne güzel,çok özendim size:)bizim de oğluşla kitap okuyacağımız günler gelecek mi acaba?:)

Aslı dedi ki...

Zeynep en sonunda bende satın aldım, anında çözüldü sorun. Yapıcak bişey yok.

Melisa ile kitap paylaşımınız ne güzel ve bu kitaplar büyüklerin de okuyabiceği gibi.

Didem Yazici dedi ki...

Kitap okumak hala eziyet Emre için :(
Melisa ne güzel keyif alıyor okumaktan. İnşallah zamanla kuzumda zevkle okur. Öpüyorum ikinizi :)

Burcu dedi ki...

gerçekten hepsi birbirinden güzel gözüküyorlar :) şimdiden ben de yeğenime not almalıyım bunları sizler de olmasanız takip etmek zor olucak benim için çocuk kitaplarını :) sevgiler canım melisayı öp benim için iş yerinde de kolay gelsin çok yıpratma kendini :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ne güzel, epeydir arıyordum benim çocuklara almak sınıf kitaplğına koymak için, bunları çok sevecekler, çok teşekkür ederim Zeynep paylaştığın için...

tülin dedi ki...

Ne yalan söyleyim, Beyoğlu Macerası nı kendime alasım geldi.

resimli günlük dedi ki...

Çocuklarımızın (ya da annelerinin :) kitap zevkleri hemen hemen aynıymış. Arada hiç duymadıklarım da çarptı gözüme. Not aldım bir kenara, bir sonraki çocuk kitapları alışverişimiz için.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bu kitaplarla çocukluğumuzu yaşamak gerçekten çok güzel.

gamzedeniz dedi ki...

bayıldım durumunuza bende oğluşumla kitap okuyacağım günlerin gelmesini bekliyorum. :) kitaplar harika

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

şimdiden okuyun.. çok bebek sanırım. ben çok minikken okurdum.