17 Ocak 2013 Perşembe

MUFFiN YAPTIK

Haftasonu ders çalışırken, bir yandan da aralarda değişik aktiviteler bulmaya çalışıyoruz. Kız kıza en güzel yapılacak keyifli şeylerden biri birlikte birşey pişirmek. Tarifle uğraşacak pek vakit olmadığı için, Dr. Otker'in ürünlerini deniyoruz arada bir. Yeni çıkanları denemek keyifli oluyor.
Bu sefer ilk defa yumurtayı Melisa'ya kırdırdım. O günden beri karşılaştığı tanıdığı herkese söylüyor, ben yumurta kırdım....
Gerekli olan tüm malzemeleri karıştırıp, hazırlığını kendisi tamamladı.

En keyifli yanı da, parmaklarına bulaşanları yalayıp yutmak oldu tabii.

 Keyiften dört köşe şeklinde, mufinlerini kaplara doldurdu ve pişirmeye başladık.
 Sonuç harika tabi, ama pişenleri fotoğraflamayı unuttuk.

Bu haftasonu bakalım, sırada ne var...
 
 
Yapılacaklar, paylaşılacaklar;
1) Kart etkinliği paylaşımı... teşekkür edilecek.
2) Bu hafta öğretmenle yaşadığımız gerginlik... ağlatana kadar tek ayak üstünde durma cezası uygun mu tartışması açılacak.
3) Dertlenip içime kapanacağım.
4) Telefonla arkadaşlarımla konuşacağım kulaklarım ağrıyana kadar...
5) Erkenden uyuyakalmamanın çözümü aranacak...
6) Devlet okulu mu ve özel okul mu tartışması yapılacak... 

12 yorum:

Aslı dedi ki...

Melissa ne kadar büyümüş Zeynep, her yeni fotoğrafında daha da fark ediyor maşallah.
Muffin bende yapmaya çalışıyorum ama muhakkak bir terslik oluyor :) Hazırını denemekte fayda var.
Yapılacaklar listesi can sıkıcı ama çözümlenir merak etme.

Bugday Tanesi dedi ki...

AAA,bitenlerin de fotoğrafını görseydik keşke :)

annemahsustan dedi ki...

Ellerinize sağlık, okudukça Defne büyüsün istedim hemen: )

Yapılacaklar / paylaşılacaklar kısmını merakla beklıyorum.
Sizleri okudukça daha da bilinçleniyorum...
5) Erkenden uyuyakalmamanın çözümü aranacak... bu maddene öneri, çok uykun geldiğinde akşam yarım saat kestir kalkınca tüm gece oturabiliyorsun...
Öpüyorum canım
Sevgiler...

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Nefis görünüyorlar. Bence Malissa nın parmağı değdiği için.

Yapılacaklar da 4. madde hiç bana göre değil. 2. madde düşündürücü.3. madde tavsiye edilmeyen bişey.5. madde bulunca bana da anlat.6. madde devlet okulu

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Tabi muffinler olunca oturup yediniz, fotolamayı unuttunuz:)))
Bayılırım Muffin'e...
Artık kızın mutfakta yardımcın olmuş annesi;)

Didem Yazici dedi ki...

Biz de oglumla Browni ve sufle yapiyoruz. Emre yumurta kirmayi denedi ama henuz basaramadi. Mikserle karistiriyor ve kalipta kalan karisimi afiyetle yiyor :)

Buket dedi ki...

iyice büyüdüler zeynep, bak artık neler yapıyorlar. pelinin de en sevdiği şey yumurta kırmak:) biraz etraf batıyor ama olsun. benim hiç annemle böyle anım yok, hatırlamıyorum.aslında çok pasta,börek yapardı ama nedense mutfağa sokmamış . sizin muffinler de kabardı mı böyle, keşke çekseydin fotoğraflarını..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Aslıcım, Melisa çabuk gelişiyor:) Sende dene bu ürünü , pişman olmazsın.

Buğday tanesi; unuttuk telaştan. Bir sonra ki pakette ;)

Ayşegülcüm , teşekkür ederim, herşey için... Yüreğinin yakınlığı iyi geldi. Uyku sorununu halletmek için deneyeceğim.

Merhaba Nihan, Yorumlar güzel ;)Parmaklarda öyle tatlı...

Natalicim, evet birlikte vakit geçirmek güzel, sakin sakin...

Didemcim, kızım yok diye üzülme bak Emrecikte sana destek, keyif alıyor.

Buketcim, annemde beni hiç sokmadı mutfağa, bizimde yok anımız böyle. Mufinler kabardı tabii. ama o kadar kocaman olmadı.

Melange dedi ki...

Zeynep'cim bu yasta pek bi hevesli ve de hamarat oluyorlar, ama daha sonra araki bulasin :)) Dilerim, Melisacik annesinin hep yardimcisi en iyi ortagi olsun hep mutfakta..nasil da keyif almis, su kabin dibini, parmak yalama olayini hala severim desem..:)

Duygu Erdoğan Karataş dedi ki...

iki kız annesi olan ben,bu resimleri görünce bir anda çocukluğuma gittim!
bulaşık yıkamak ,kek yapmak,örgü örmek Allahım ne büyük keyifti o zmnlar anne işleri yapmak :))
boyamadığım boya kalmamıştı sağolsun annecim hepsine izin verirdi paylaşırdı zevkle
şimdi aynı şeyleri yapmak için heyecanlanıyorum
sevgiler :)

Semi M.Eller dedi ki...

Oh afiyetle!
Benim oğlanlar da mutfağa girmeye bayılıyor.
Paylaşılacaklar arasında ilgimi çekenler var kesinlikle, merakla bekliyorum:)

New York'tan dedi ki...

Ellerinize saglik:)