27 Şubat 2013 Çarşamba

TRUFFE SEVER MİSİNİZ?

 
 Kutunun içinden böyle renkli kağıtlar çıktı.
 
Cumartesi günü kursta öğretmenleri çocuklara Truffe yapıp getirmiş. Biz tabi onu yumuşak çikolata olarak biliyorduk. Bir de anlatmış nasıl yaptığını, tarifini de vermiş. Melisa tutturdu, bizde yapalım diye... Tariften hiçbirşey anlamadığım için, evde geçen seneden bekleyen Dr. Otker'in Truffe'u vardı.
Krema aldık, ilave olarak ve dün akşam birlikte hazırldık.
 

Yusyuvarlak yapamadım , ama lezzeti çok iyiydi.
Bu akşam babamıza da ikram ettik, kalpli tabağımızda, süpriz oldu.

12 yorum:

Aslı dedi ki...

Truff çok seviyorum ama yapmayı hiç denemedim Zeynep :)
Alıp bende yapmalıyım. Anne-kız ne güzel olmuş birlikte yapmanız. Ellerinize sağlık.
Arkadaki yastığı çok beğendim bu arada :)

laleninbahcesi dedi ki...

ellerinize sağlıkkk...Ben de bir kaç kez yaptım tabikitleri de Dr. Ötker:))

Seda dedi ki...

Instagram da gordum, nasil yaptigini merak etmistim. Orada uzun uzun sorup isgal etmekte istemedim, yazdigin ne iyi oldu :)) afiyet olsun. Bende ilk market ziyaretimde alayim.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Demek hazır var, denerim o zaman:))

Sihirli Günce dedi ki...

Ohh anne-kız ne güzel..Hem aktivite olmuş,hem de lezzet şöleni:)Ellerinize sağlık..

Semi M.Eller dedi ki...

Afiyet olsun, anne-kız ellerinize sağlık:)

Küçük Mucizem dedi ki...

ben çok zorlanmıştım hazırını yaparken. zor yuvarlanıyor ve çabuk donuyordu. her yeri batırmıştım. ama sonuç mükemmel. gerçekten lezzeti harika

Buket dedi ki...

ooooo afiyet olsun!!

pariah dedi ki...

ne hoş olmuşlar. yastığın mistik kokan havasına bittim.

Meyra dedi ki...

buradan miss gibi gözüküyor ayriyeten de ben çok severim:) kakao varsa zaten bende varım Zeynepcim:))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Deneyin derim , bir taneden sonrası fazla geliyor. O yüzden 2-3 gün buzdolabında kahvenin yanına birşeyler kalıyor.

A cup of Caffein dedi ki...

Zeynep, fotoğrafları çektiğim sokaklar fener-balata ait. Yazı bende özledim deniz kenarında yürümeyi şezlongda uyumayı.
bu aralar epey bir fotoğraf çekiyorum. Terapi gibi birşey işte...:-)
sevgiler
arzu-acupofcaffein