16 Şubat 2013 Cumartesi

YENİLİK , DEĞİŞİM GÜZELDİR.

Evde ufak tefek değişiklikler yapıyoruz. Bir ara bahsetmiştim galiba. Bir yıl içinde önce koltuklardan başlayarak, perde , halı, sehpa gibi  evde değişmeye ihtiyacı olan şeyleri zamanla değiştiriyoruz.
Son aldıklarımdan, ayakkabı dolabı, aynası, ve yerde ki halı. Evin bu köşesi hayli iç açıcı oldu.
Yerde ki halı, English home ( %50 fırsatı), ayakkabı dolabı ve aynası IKEA. Üzerinde ki bakır, Didem'in hediyesi. Duvarda ki resim, Melisa'nın yaptığı Ebru .

 Geçen haftalarda Kapalıçarşı'ya gittiğimde, uzun zamandır çok istediğim ve istediğim ton ve renkte turkuaz küpeleri buldum.
Bedesten'de dolaşırken, bilinçsizce sağa sola, aralara girdiğimde, küçücük bir dükkanın önünde buldum kendimi. Bu küpeleri bulunca çok sevindim.
Şimdi sırada mercan renkli küpelerde.
Bu güzel bileziği de birkaç ay önce Accesories'ten almıştım. Sade ama gösterişli. Bu dükkan gerçekten çok tehlikeli . Oraya giderken, sizi coşturacak ve her beğendiğinizi aldıracak biri yerine, engel olucak , gerek var mı sorularıyla size destek verecek, bir arkadaşınız yanınızda olmalı.

 
Bu arada, Instagram kullanmaya başladım. Fotoğraflar bence anı görüntüleyip , anıları biriktirme yöntemi. Eşim bir süpriz yapmış ve Instagrama girebileceğim bir telefon almış bana .
Paylaşıma başladım. Düşlerin rengi adı altında...
 

19 yorum:

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Şahane; güzel günlerde otur Zeynep'cim :)

Zeynep dedi ki...

Ufacık bile olsa ev içindeki değişimler ruhumuza çok iyi geliyor değil mi :)
Bir halının gidip diğerinin gelmesinden ne olabilir ki diyoruz ama gerçekten değişimin farklı-saklı bir büyüsü var :)
"Fotoğraflar anıları biriktirme yöntemi" ne kadar doğru, bende çok değer veririm fotoğraflara.
Bloğundaki fotoğrafları da çok seviyorum ben, İnstagramda da harika fotoğraflar paylaşacağına eminim :)

lolipu dedi ki...

Güle güle kullanın hepsi çok hoş parçalar:) ne kadar ferah ve aydınlık duruyor. Instegramın hayırlı olsun:))) ben de dünden beri oradayım:)) lolipu974 olarak:) haa haa çok heyecanlı di mi?

Buket dedi ki...

bu sene ben de yatak odamızda değişiklikler yapmak istiyorum boya badanadan , dolaplara kadar bakalım istediklerimi bulabilecek miyim?

Buket dedi ki...

bu sene ben de yatak odamızda değişiklikler yapmak istiyorum boya badanadan , dolaplara kadar bakalım istediklerimi bulabilecek miyim?

kitap eylemcisi dedi ki...

daha önce ev dekorasyonunda hiç düşünemediğim renkti beyaz, :)fikrim değişiyor yavaş yavaş , sizin ki de çok hoş olmuş:)

Demlikalem dedi ki...

Oh beyaz beyaz, mis gibi, ferah feza.. gule gule oturun. Hayirli olsun hepsi simdiden.

lila dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel. Küpelere ve bileziğe bayıldım. Harikalar.
Evde beyaz renk kullanmak mekanı ne güzel ferahlatiyor.
Güzel günlerde kullanın.

HANDE CİGER dedi ki...

Hepsi çok güzel güle güle kullan .... Sağlıklı günlerde kullan... Ayrıca evde ufak bir dokunuş çok sevdiğiniz bir objeye sahip olabilmek gerçekten çok mutlu ediyor insanı... Çok güzel günlerde kullanın....

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim gerçekten çok ferahlık vermiş eşyalar...güle güle kullanın:)
Küpelerine bayıldım, harika bir renk...
İnstagram'a geçince anladım telefonun da olduğunu;)yalnız takipte zorlanıyor, hızına yetişemiyorum:)))
Öptüm seni...

Defne Soysal dedi ki...

Zeynepciğim aynı ayakabılıktan ben de aldım, ama kulplarını sevmediğim için zaradan sevdiğim kulplarla değiştirdim. Farklı bir hava kattı. Öneri sadece, güle gğle kullanın

Deli Anne dedi ki...

pek ferah olmuş, güle güle kullanın:) instagramsa harika gidiyor şimdilik, iyi ki geldin:)

Aslı dedi ki...

Çok beğendim girişi, ne kadar aydınlık ve zarif olmuş. Zaten bir evin girişinden anlıyorsun nasıl bir kişiliği barındırdığını evin sıcaklığını.
Küpelerde bilezikte çok hoş, güle güle kullan.
Ve hayırlı olsun ne güzel, bende istiyorum ya :)

Syhn dedi ki...

evin görünen kadarıyla çok güzel ve ferah aydınlık mobilyaları ne seviorum

annemahsustan dedi ki...

Zeynep keşke o değişiklik bizim eve de uğrasa. Ben de değiştirmek istiyorum fakat biraz çocuklar büyüse mi diye de düşünmüyor değilim.

Sizin ferahlık kareye çok güzel yansımış. güle güle kullan.

Küpelerin ve bilekliğin çok hoşmuş.

Sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

çok şık olmuş antre
beğendim
güle güle otur canım

Elifinelizi dedi ki...

Zeynepcim küpelerie bayıldım gerçekten . Tam anlamıyla seni ifade eden yumuşacık bir renk .
Gerçekten minicik bir obje bile ortamı olduğun farklı bir boyuta taşıyor. Melisanın yaptığı ebrumu??
geçenlerde Facede fotoğraflarınızı gördüm ama inceleme fırsatı bulamadım . Oldukça yoğun bir aktivite içindeymişsiniz biraz okuyup anlıyacağım :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

hepinize tek tek yazamadım ama, güzel dilekleriniz ve hoş notlarınız için teşekkür ederim.

delikitap dedi ki...

Merhaba yeni bir kartpostal etkinliği başlattım, sizin de haberiniz olsun istedim. Katılmak ister misiniz?

http://delikitap.blogspot.com/2013/02/postcard-kardesligi-etkinligi.html