10 Mart 2013 Pazar

BU ARALAR..

 
Bu hafta bol eskizli, bol film izlemeli bir haftaydı. Kendime bol bol vakit ayırdım. Kış bitti , ama ben örgüye başladım. Filmler ve eskizlerimi bir sonrakiye yazıya sakladım.  
 
 
 
Kartlaşma etkinliği ve postcrossing için İkea'dan bir sürü kart aldım.
 
Bu güzel çantada Ikea'dan. Eskiz defterlerimi rahatlıkla yanımda taşımak için.
 


Yeni eskiz defterlerim ve kalemlerim.
 
 ABD'den gelen kedili yastıklarım. Sonunda içlerine yastık alabildim.


Örmeye başladığım şalım. Boynumda kullanacağım...
 
 
Herkese iyi haftalar diliyorum...

17 yorum:

okuyan dedi ki...

Kedili yastıklarına bayıldım:)
Keyifle kullan.
Yünün de pek güzel, rengarenk.
Sevgiler.

yaprak dedi ki...

Yastıklara bayıldım.İkea çantasına da bayıldım.Ne kadardı acaba?

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ayşimcim, seveceğini tahmin etmiştim ;)

Yaprak Merhaba, Çanta 9-10 tl idi..

Bugday Tanesi dedi ki...

süper dogrusu ben de ozlemisim, kendime vakit ayirmayi...

Burcu dedi ki...

hepsi çok güzeller :) ama kartların ve yastıkların süper güzel haftalar olsun sevgiler :)

acupofcaffein dedi ki...

Zeynep,
çukulatalar gıda fuarunda çekildi. Koza gıda'nın standında. Görüntülerine bayıldm...:-) özellikle cupcake ve kırmızı diktörtgenler pek bir hoşuma gittiler.
selamlar.
arzu-acupofcaffein

acupofcaffein dedi ki...

Zeynep,
çukulatalar gıda fuarunda çekildi. Koza gıda'nın standında. Görüntülerine bayıldm...:-) özellikle cupcake ve kırmızı diktörtgenler pek bir hoşuma gittiler.
selamlar.
arzu-acupofcaffein

Buket dedi ki...

ördüğün ip ne kadar güzel zeynep..herşey yapıyorum ama örgü bilmiyorum.belki bizde ören annem ya o yüzden hiç ele almadım,bizde pelinin odasına yenilikler yapıyoruz. bakalım istediğim gibi olacak mı

Sihirli Günce dedi ki...

İpin rengi çok güzel.Nasıl bir model olacak meraktayım:))

acupofcaffein dedi ki...

zeynep az önce yorum bırakmıştım eline ulaştı mı?

Kitapçı Kedisi dedi ki...

Ikea'da çanta satılıyor muymuş? :) Ben daha yeni öğrendiiim :) teşekkürler :) mutlu haftalar :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çantan, defterler, yastıklar hangisine bakacağımı şaşırdım Zeynepcim, her şey çok güzel görünüyor:))
Keyfini sür tüm güzelliklerin...

Tuna dedi ki...

Zeynepcim eskiz defterleri ve kalemler .Çok sevindim :)Yaptıklarını merakla bekliyorum.

Yaşam İzi dedi ki...

Başta çantanız olmak üzere hepsi çok güzel.Güle güle kullanın...

MAVİANNE dedi ki...

ne güzelmiş o kedili aystıklar bayıldımmmmm
sevgiler

Aslı dedi ki...

Çantan, kartların ördüğün şal harika Zeynep. İpin rengi ne güzelmiş gökkuşağı gibi :)
Ama yastıklarına bayıldım inan güle güle kullan.

Özlem Alp dedi ki...

Şalın çok güzel Zeynep, renklerine bayıldım:) güle güle kullan