3 Mart 2013 Pazar

YILIN İLK PİKNİĞİ

 
 
Piknikten bir hatıra.
 
Bu senenin ilk pikniğini yapıp, sezonu açmış olduk. Bu hafta Fransızca kursumuz yoktu. Melisa , havayı güzel görüp, anne bugün pikniğe gitsek dedi. İyi ki de demiş. Hemen Didem'leri aradık. Onlarda müsaitti. Apar topar kısa sürede hazırlandık ve Çavuşbaşında ki piknik yerinde aldık soluğu. Güneş ısıtıyordu ama bir yandanda serinlik vardı. Senenin bu vaktinde, ağaçların arasında, bulutsuz bir gökyüzü ve okşayan bir soğuk eşliğinde nefes almak , bizim için ayrıcalıktı. Ruhuma ne kadar iyi geldi ki, aynı akşam bir resim coşkum yeniden doğdu. Bir sürü çizim yaptım.
 
 
Mangalda soğanın tadına doyulmaz. Beyler çalıştı, biz oturduk.


Çocuklar için topraklı çamurlu bir gün oldu.
 

 
Ruhuma, yüzüme renk gelmiş.

14 yorum:

Zeynep dedi ki...

Bende böyle havalar daha ısınmadan kendimi ağaçların arasına atmayı çok seviyorum. Ne soğuk ne sıcak, çok güzel oluyor.
Ne iyi etmişsiniz sizde, enerjiniz tam bir şekilde yeni haftaya başlamak çok güzel olacaktır eminim :)

Bende bugün Melisa ile senin fotoğrafını KitapEviOtel'in fotoğraflarında gördüm, isim yazmıyordu ama size benzettim, doğru görmüşümdür dimi :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Mangalda soğana bayılırım afiyet bal olsun biraz daha ısınaydı şu havalar atsaydık sokaklara kendimizi... Sevgiler

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Oh! ilkbaharı yaşamışsın demek ki:)çok iyi yapmışsınız, gerçekten de renk gelmiş yüzüne. Ama en çok da resim coşkunun geldiğine sevindim:))

Aslı dedi ki...

Melisa iyiki haydi pikniğe demiş :) ne güzel bir gün olmuş Zeynep.
Mangalda soğanı ben daha yeni yeni tadıyorum :)
Yüzüne ve ruhuna gelen renkler hiç solmasın diyorum.

Yeraz dedi ki...

Ohh ne iyi yapmışsınız :)
Ama ben o şekerlik kutusuna bayıldım ,çok güzel :)

AsOrTiK dedi ki...

piknik yapılacak en güzel mevsim. çok sıcak havalarda da çekilmiyor. yüzüne renk geldiği konusuna katılıyorum:))
sevgiler

tülin dedi ki...

Ne şekersiniz :)

Sihirli Günce dedi ki...

Ne kadar iyi gelmiştir,tahmin edebiliyorum.Çok özendim:)))

annemahsustan dedi ki...

Zeynep ilk ve son kare çok güzel: )

Mangalda taze soğan bayılırım. Sezonu açmışsınız, darısı bize.
Bu arada çizimler şahane...

Didem Yazici dedi ki...

Harika bir gundu Zeynepcim. Mangalda pisirdigin tum lezzetler icin, piknik davetiniz icin cok tesekkur ederim :)
En kisa zamanda tekrarlariz insallah !

CEPAYNASI dedi ki...

ne güzel...
piknik yapmayalı ne kadar uzun süre oldu:)

Dilek Afiyon Avcı dedi ki...

her daim mutlu kalın... mimledim seni :)

Turquoise Diaries - Sahildeki Ev dedi ki...

Datça'da olup biz daha yılın ilk pikniğini yapmadan, siz gitmişsiniz bile...Ne kadar güzel ama açık havada olmak değil mi...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Zeynep, merhaba.
Evet onlar biziz :)

Kaymaklı Kadayıf; etten önce favorimiz soğan. ..

Natalicim, umarım resim şevkim çabuk kırılmaz.

Aslıcım, mangalda, domates, yeşil

Yeraz, sende benim gibi kutu seviyorsun..

Asortik ; teşekkür ederim... Yazın zaten ara veriyoruz. Ama Emrecik üşüttü hasta oldu. :(

Tülincim,, senin gözlerinin yansıması ;)

Sihirli günce; en kısa sürede sizde gidin. ..

Ayşegülcüm, teşekkürler... darısı başınıza. çizimler benimde hoşuma gidiyor. Umarım bırakmam aniden.

Didemcim, havalar biraz daha ısınsın, öyle gideriz. Emreye üzüldük...

Cep aynası. Piknik yaptığımız gün bize birkaç gün tatil yapmışız gibi geliyor...

Dilecim merhaba. Mimlere pek katılamıyorum. Ama gelip bakıcam şimdi...

Sahilde ki ev... Datça'da yaşasak her halde her haftasonu piknik yapardık...