22 Nisan 2013 Pazartesi

BİRAZ DAHA BEKLE DİYORLAR.

Bu sayfaya hiç yazmak gelmiyor içimden. Not düşüyorum sadece.
* İçimden hiçbirşey yapmak gelmiyor.  Boş boş duvara bakmak iyi geliyor.
* Melisa'nın tahlillerini bekliyorum, erken ergenlik diye gittik, serçe parmakları küçük dediler, bir sürü kromozom testi, genetik ti değildi, allak bullak ettiler bizi, bir de üstüne 20 gün bekleyin sonuçları dediler.
* Bugün o gündü, tahlilleri çıkmış, ama kromozom testini yapmamışlar, bizim laboratuara ilave olarak genetik tıpa da  kan vermemiz gerekiyormuş. Biri söylemese nereden bilicez ki... Bugün yaptılar. 1 ay sonraya gün verdiler.
* Doktora dedim ki, bu çocukta o söylediğiniz sendromdan olması için, küçük doğması ve yaşıtlarına göre küçük olması lazım. Ama şüpheleri ortadan kaldırmak lazım, hem mozaik çeşidi olabilir dedi.
* Kromozom uzmanı olasım var.
* O parmakları çeke çeke uzatasım var. Oturup ağlayayasım var. Sonra kabullenip yumuşamak var. Sonra neden , niçin, nasıllar var.
* Sonuçları istiyorum, duymak istiyorum, nedir ne değildir, netleşsin artık.
* Haykırarak ağlayasım var, ama net birşey yok ortada. Belki de sınanıyorum,  ya bundan sonra yaşam....
* Bu oyunda bitti, daha bir zor kura mı geçiriyor hayat bizi, ya da beni. Bu mu hayat???
* Bu kadar pamuk ipliği mi herşey? Ne doğru ne yanlış...
* Kızımın doğum gününde bile , keyif mi keder mi, ne yaşıyoruz belli değil...
* Zamanla yarışıyoruz, hep zaman kazanıyor...

Minik kızım, sen çok yaşa, hep mutlu ol ,sağlıklı ol emi... Nice mutlu yaşlara.
Allah  senin bütün dualarını kabul etsin .
 

 

20 yorum:

Dudu dedi ki...

çok geçmiş olsun. insan başına gelince nasıl baş edeceğini bilemiyor ama gerçekten bir yolu bulunuyor. ikiz yeğenlerimden birinde erken ergenlik var. ilk duyduğumuzda dünya başımıza yıkıldı, çok sorgulaıdk, çok üzüldük tabii ki hala üzülüyoruz ama çözümü var, kontrol altında ve iyi bir doktor kontrolünde olduğu sürece sorunsuz gidiyor. umarım sizin kızınızın da önemli bir rahatsızlığı çıkmaz da rahat nefes alırsınız. çok geçmiş olsun.

tijen cetin dedi ki...

gecmis olsun,sonuclar mutlaka iyi gelicektir,hayat bazen dediginiz gibi siniyor ama hersey guzel bittiginde sinavi gecmenin rahatligina birakiyor,kalbinizi ferah tutun,,

Füsun T. dedi ki...

Zeynepcim erken ergenlik çağın yeni sorunu. Bir kaç arkadaşımda bu husustan şikayetçiydi. Doktorlar artık bir çok çocuğun erken ergenlik yaşadığını söylemişler.Sonuç beklemenin ne zor olduğunu çok iyi bilirim.Doktordan neticeyi alana kadar iyi yada kötü, durumla ilgili hiç bir şey düşünmemeye çalış. Üzülmen yada sevinmen gerekiyorsa sonuca göre hareket edersin. Şimdiden kendini hırpalama.Zaman çok değerli, bu bekleme zamanını sıkıntı ile geçirme. Ve göreceksin ki önemli hiç bir şey çıkmayacak,birlikte hep gülümseyeceksiniz. Kızın şahane bir kız maşallah. Dualarım sizinle.

Leylak Dalı dedi ki...

Zeynepcim hayat bazen insanı fena sınıyor, bundan kaçış yok ama emin ol ki önemli birşey çıkmayacak ve üzülerek geçirdiğin günlerine yanacaksın. O güzel prenses iyi ki doğmuş, hep mutlu ve sağlıklı yaşasın. Kendine mukayyet ol, dağılma lütfen...

Semi M.Eller dedi ki...

Çok geçmiş olsun ve umarım tahlil sonuçları iyi çıkar ve içiniz rahatlar. Böyle durumları kim ve nasıl bilebilir ki! Çok zor gerçekten...
Ve tabii ki iyi ki doğdun Melisa! Mutlu, sağlıklı ve ailenle birlikte nice güzel yıllar dilerim....

gülşah dedi ki...

Canım sabır zordur ama sonuçlar iyi çıkıcak buna inanıyorum. Ağlayasın varsa ağla hemde bağıra bağıra tutma içinde arkadaşım. Eminim zordur hemde çok zor ama hayat böyle birşey sanırım.
Miniğinin yeni yaşı kutlu mutlu olsun, hep gülen yüzü gülsün.
İyi haberlerini bekliyorum seninle birlikte.

okuyan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Diliyoeum güzel haberlerle gününüz aydınlansın.

Deli Anne dedi ki...

Güzel haberler alacaksınız inşaallah Zeynep'im.. Melisa'cım canımın da doğum günü kutlu ve mutlu olsun.. sağlıkla, huzurla yaşayın inşaallah.. öpüyrum


evet hayat hep sınavdan ibaret ben de buna kani oldum.. evlat da en zor sınavlardan biri.. Allah iyilik güzellik versin hepimize..

Kibritci Kız dedi ki...

ama ben yanlış anladım galiba ?

konu erken ergenlik mi yoksa başka bir hastalık mı ? geçen pazar habertürk de erken ergenliği konuşmuşlardı eğer öyleyse tıp ona çare bulamamış değil üzülmeyin lütfen.

ama eğer sorun başka bir şeyse emin olun ki kızınız sapasağlam.

Yaşam İzi dedi ki...

Çok geçmiş olsun..Gönlünüzü ferah tutun.Her şey çok güzel olacak inşallah.

annemahsustan dedi ki...

Zeynep umarım güzel sonuçlarla karşılasırsınız.
Hep dua ederim rabbim evlatlarımız ile sınama bizi diye. İnşallah sonuçlar temiz çıkacak ve derin bir nefes alacaksın.

Meslisa'nın yeni yaşını kutlarım, sağlıklı mutlu günler beklesin sizi...

resimli günlük dedi ki...

Hayat sınıyor, hem de bazen en hassas noktadan vurup sonuna kadar sınıyor. O son noktayı geçince de her şey günlük güneşlik oluyor. Kişiye özel bir durum değil, hayat böyle. O yüzden Zeynepcim, hiç hiç canını sıkma, çok çok güzel haberler alırsınız o bir ayın sonunda inşallah. Günlük güneşlik oluverir hayatınız. Beklemek en zor kısmı ama biliyorum. Sabırlar, bol sabırlar...

laleninbahcesi dedi ki...

Zeynepcim, eşimin yeğeninine de de erken ergenlik teşhisi konmuştu. Kontrol edilebilir birşey, henüz sizinki kesinleşmemiş ama olursa da endişelenme sakın.

Melissacığıma mutlu yaşlar diliyorum. O güzel gözleri hep böyle pırıl pırıl parlasın.

laleninbahcesi dedi ki...

Zeynepcim, biraz önce bir yorum yazdım ama gidip gitmediğini anlayamadım.

Eşimin yeğeninde de bu teşhis konmuştu şimdi güzel güzeller güzeli bir genç kız. Henüz size tam teşhis konmamış ama olursa da kontrol olunabilir bir şey, hiç kendinizi üzmeyin.

Melissacığıma mutlu yaşlar, o güzel gözleri hep böyle pırıl pırıl parlasın.

lila dedi ki...

Çok gecmis olsun. Kızının dogum gunünü kutluyorum. Hayat hep ona mutluluk ve güzellikler getirsin. Doktor tüm olasılıkları elemek istemiş gibi. İyi düşün iyi olsun. Sonuclar dilerim çok iyi çıkar ve bu günler hayatınızda kötü birer ani olarak kalır. Sevgiler.

coraline dedi ki...

çok geçmiş olsun..

Seda dedi ki...

Çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede yüzünüzü güldürecek güzel haberleri alırsınız.

Didem Yazici dedi ki...

Zeynepcim, hayatımız boyunca sınanacağız bir şekilde. Önce üzüleceğiz, sonra mutlu olacağız. Melisa benim sahip olamadığım kız evladım. Onun için, senin için sürekli dua ediyorum. Seneye bu günleri gülerek hatırlayacağız.
Doğum günüde kutlu olsun sarı kuzunun :) Yüzü hep gülsün, keyfi bol olsun...

Burcu dedi ki...

Zeynepcim öncelikle Melisanın doğum gününü kutlarım sağlıklı mutlu huzurlu yaşları olsun canım kocaman öp benim için.Ve lütfen sıkma canını güzel sonuçlar alıcaksınız bence umarım her şey istediğin gibi olucak canım duaların kabul olsun tatlım sevgiler...

Asis dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Yeni yaşı sağlık mutluluk getirsin kızına..
İnşallah önemli birşey çıkmaz. Sevgilerimle