4 Nisan 2013 Perşembe

ÇİZİMLERİM

Her ressamı etkileyen fırçasını , kalemini oynatan harekete geçiren birşeyler vardır.
Gördükleri, duydukları, korkuları, sevinçleri, kokladıkları, tattıkları, okudukları, dinledikleri, gezdiği gördüğü yerler. Görmek ve hissetmek algı alanının en üst noktasına değdiği anda etkilenip, tetiklenip çizmeye başlayabilir. 
 
1.
 
İşte bana da böyle birşey oldu. Fransız Kültür'ün kütüphanesinden aldığım Abidin Dino ve Arif Dino'nun kitapları, ben de var olanı tetikledi. Bunlara benzer çizimlerim vardı, daha detaylıydı onlar.
Ama onlarınkini gördükten sonra bu şekilde daha yalın çizimlerim çıktı ortaya.
100-150 tane çizdim galiba.
Bunlar benim beğenerek seçtiklerim.
 
2.
Instagramda paylaşmıştım çoğunu...
 
3.
Hatta ressam bir arkadaşım fikir verdi.
Büyük siyah tuvaller üzerine beyaz olarak yapmamı tavsiye etti.
 
4.
Öncelikle çizdim . Onları bir sonra ki postta yayınlayayım.
 
5.
 
Sizden ricam, en çok sevdiklerinizin numaralarını benimle paylaşmanız.
 
6.
 
 
7.
 
8.
 
9.
 
10.
 
11.
 
12.
 
13.
 
14.
 
15.
 
16.
 
17.
 
18.
 
19.
 
20.
 
21.

21 yorum:

kara kitap dedi ki...

1,7,11,13 ve 17'yi gözüm ilk bakışta beğendi. değişik olmuş, gerçi ben pek resimden anlamam ama beğendim.

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

çok güzl görünüyolar ama ben pek bişey anlamadm sanırım resimden anlamıyorum :) elinize sağlk benm çizim valla hiç yok :(

Didem Yazici dedi ki...

Hepsi guzel Zeynepcim. 10 numaraliyi sevdim ben. Semazene benzettim.siyah paspartulu, siyah cercevede de guzel durur cizimlerin.

cafenoHut dedi ki...

1 ve 4 benim seçtiklerim. Anlamlı ve güncel..
Ellerine sağlık Zeynep'ciğim..

parıldayan çiçek dedi ki...

12,13,19 siz her birinde farklı bir şey anlattınız herhalde

Işık Erten dedi ki...

Çok çok güzeller.İlham geldi mi geliyo.)4 8 ve 12 yi çok beğendim..Ellerinize sağlık:)Mutlu hastasonları:)

annemahsustan dedi ki...

Zeynep çok güzel hepsi, 16 numaradan sonrası benım daha cok hosuma gıttı.

Bol çizimlerin olsun, çizmek çok keyifliymiş, boyalarla tuvale dalmak kimbilir nasıldır?

Sevgiler canım.

Yaşam İzi dedi ki...

Resim yeteneğim olmasını çok isterdim.Ellerinize sağlık..Bence 11,18.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

8-10-15-17 gözüme en hoş gelenler Zeynepcim:)
Bu şekilde bir etkileşim kurmana ve çizimlere başlamana çok sevindim,siyah tuvallerde görmek için sabırsızlanıyorum...

okuyan dedi ki...

12-13-19 en beğendiklerim.
Keyifli çizimlerin olsun.

Özlem Alp dedi ki...

5,7,8,9,11,12,13 çok beğendim:)

Tuna dedi ki...

8,10,12,13,17 benim seçtiklerim.Gerçekten beğendim devamını merak ediyorum ,bekliyorum hadi :))

Asis dedi ki...

Seçmekte zorlandım açıkcası ama en dersem ilk bakışta 7-9-11-13 beğendiklerim. Siyah tuvalde sanırım daha güzel görünürler. Sevgiler.

laleninbahcesi dedi ki...

13 Ü ÇOK BEĞENDİM...Sonra 12 ve 17...

Çizgiyle anlatmak çok farklı bir duygu olmalı...

E S M İ R dedi ki...

Çok yaratıcı buldum ve hemen hemen hepsini beğendim...Ellerine sağlık sevgili Zeynep.

İyi haftasonları dilerim..sevgilerimle..

lila dedi ki...

7,8 ve 15 ilk gözüme çarpanlar. emeğine sağlık. İyi haftalar.

Ashley ★ dedi ki...

çok yaratıcı,değişik bir tarz begendim.

Fatih Demirkol dedi ki...

takibe aldım bana da beklerşm:)
http://myworldinthebooks.blogspot.com

Aslı Aslı dedi ki...

2-3-7-12-19-17 Zeynep harikasın gerçekten. Böyle bir yeteneğim olmasını çok isterdim.

Duru Berrak dedi ki...

Hepsi de çok güzel. Belki 5 ile 9'u ayırabilirim. Bunların renkli bir seriside çok güzel olur ve beyaz çerçeveler ile birlikte. Paylaşım için teşekkürler. www.hayatduruyla.blogspot.com

Burcu dedi ki...

2,8,13,14 ve sonuncu canım aslında hepsi çok güzel ve ilginç olmuş ellerine sağlık sevgiler :)