21 Haziran 2013 Cuma

YENİ BİR BLOG DAHA..

 
 
Merhabalar... Son kayıt tarihime dikkat ederseniz, neden buralarda olmadığımı anlamışsınızdır.
Geliyorum  ama bu kadar ara yeter. Okullarda kapandı. Arkadaşlarımı, paylaşımları özledim.
Bu yayını acele yapmak istedim. Çok sevdiğim bir arkadaşım daha blog dünyasına katıldı.
Aranızdan bazı arkadaşlarım kendisini tanıyor. Buluşmalarımızda o da bizimleydi.
Kitap delisi, sanat ve kültür her zaman onun için ön planda. Bize hiç yabancı değil. 
Ben ondan çok şey öğrendim.
Sohbetine doyum olmaz.
 
 

 

5 yorum:

Sabriye YILMAZ dedi ki...

Zeynep ciğim beni bu dünya ile tanıştırdığın için ne kadar teşekkür etsem az.Güzel sözlerin için de teşekkürler

Nesrin dedi ki...

merhaba sabriye hanım hpşgeldiniz hemen takibe alıyorum siz

Aslı Aslı dedi ki...

Hayırlı olsun hemen bakıyorum arkadaşın bloguna.

Gülşah'la Hayata Dair dedi ki...

Hoşgeldin Sabriye. Seninle bir buluşmamızda tanışmıştık. Ve blog dünyasına hoş geldin, ne iyi attin de geldin.
Zeynep'cim öpüyorum seni görüşmek üzere.

annemahsustan dedi ki...

Zeynep hayırlı uğurlu olsun, tebrik ederim: )