25 Temmuz 2013 Perşembe

YAZ TATİLİ DE NEYMİŞ.


 
Son günlerde biz...

Minik aşklar yaşarken...

 
Yoğun bir yaz programı.
Okul kapanmış olabilir ama yine, her sabah  8 'de servise binip akşam 5,5'da evde oluyor.
Normal okul zamanından, daha evvel evden çıkıp, daha geç evde oluyor.
Bütün gün yaz spor okulunda.
Akşamları da öğretmenimizin verdiği ödev kitaplarını yapıyoruz.
Gerçi hayatından memnun, ama hiç dinlenemediği için ben üzgünüm.
Önümüzde ki haftalarda ki 1 haftalık tatil için hepimiz can atıyoruz.
Haziran ayında ki tatilden bir şey anlamadık.
Bu arada ben , tüm kış yaz gelsin de kitap okuyayım, film izleyeyim, bloğa vakit ayırayım derken, halen kendimi ders yaptırırken buluyorum. Yoksa ödevler yetişmeyecek.
 
Şimdilik kaçtım... ders saati başlamak üzere...
 
 
 

11 yorum:

Sabriye YILMAZ dedi ki...

Allah nazardan saklasın prensesi anneciğiyle olmaktan mutludur O.Özledik de Sizi.Ne huzurlu görünüyorsunuz Allaha emanet olun

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne muhteşem fotoğraflar bunlar Zeynepcim, bayıldım:))
Olsun tatil de neymiş, çalışmaya devam...çalışmanın sonundaki başarı mutluluk verir:))
Öpüyorum tatlı yanaklarınızdan...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sabriyecim biz de özledik.

Natalicim, tatil de neymiş haklısın... umarım tüm emeklerimizin karşılığını alırız da, yorgun argın çalışmak çok zor oluyor Melisa için.

annemahsustan dedi ki...

Çok güzelsiniz: )

Çalışan annelerin ve çocuklarının kaderi bu sanırım. Hemen hemen hep aynı tablo...

Mutlu olduktan sonra tatil de neymiş: )
Öpüyorum, sevgiler.

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Valla biz de tatilde ders çalışıyoruz Zeynep'cim, artık koşullar bunu gerektiriyor çünkü.
Yaz okuluna vermedim ama bol bol denize gidiyor ve yüzüyoruz.
Bir sıkıntı var ders çalışma konusunda çok istekli değil benimki :))"E mecbuuur" diyip duruyor kendi kendine :))
Sevgiler ...

Buket dedi ki...

biz de sizi merak ediyorduk. çok güzelsiniz :) buraya gelseniz de özlem gidersek ..

Aslı Aslı dedi ki...

İkinizde öyle güzelsinizki Zeynep, öyle masum. Mutluluğun fotoğrafları gibi çok sevdim :) hele Melissa'nın gözlerine, bakışlarına bayıldım Maşallah ikinizede...

Defne Soysal dedi ki...

Siyah beyaz foto çok güzel olmuş. Aklıma bette Midler'ın Beaches filmi geldi. Çok fotojeniksiniz.

Didem Yazici dedi ki...

Fotoğraflarınız çok güzel Zeynepcim. Keyifli görünüyorsunuz.

Selin Ergeçer dedi ki...

Maşallah size, ne de güzelsiniz öyle siz :)

MAVİANNE dedi ki...

maşallah size nazar değmesin