GÜLMEK İSTEYEN ??? / BAYAN ELENOR ARANIYOR.


Geçen akşam köşede ki markete dondurma almaya gittik. Dönerken keyiften gözü dönen Melisa,
- Anne, hemen açıp yiyebilir miyim?
- Yiyebilirsin tabii...

Tın tın eve dönüş yolunda, bir yandan dondurmasına gerekli ilgili göstermeye çalışırken, bir yandan yürümeye çalışan ve bir yandan da, hayır demeyen anneyle mutluluk içinde konuşmaya çalışan Melisa;

- Anne , bir bayan kaybolmuş?
- Ne kaybolmuş?
- Bir bayan kaybolmuş.
- O kim, nereden duydun ?
- Bayan Elenor, anne...
- Bayan Elenor mu, o kim nereden duydun sen onu?
- Bir yerden duymadım anne, şurada cama yapıştırmışlar. Bayan Elenor aranıyor ,diye kağıt yapıştırmışlar. Kaybolmuş işte, aranıyor.

Hafif voltajlı elektrik yemiş gibi, gülmekle şaşkınlık arasında, geriye dönüp cama baktım.
Camda " Bayan eleman aranıyor" yazıyordu.

Bizimki dondurma sarhoşluğuyla, ya da görmek istediği gibi okumuş. Eleman olmuş, Elenor.Çok güldüm. Kızdım da, neden doğru okumadın diye.

Yorumlar

hepsusluydum dedi ki…
:)İlahi Melisa beni de güldürdü..Öpüyorum Zeynep'cim sevgi ve selamlarımla..Zehra
resimli günlük dedi ki…
İyi uydurmuş ama :)))
cafenoHut dedi ki…
:))))) Bayılıyorum şu Melisa'nın laflarına...
İşlerin arasında ne güldürdü beni...
özlem öztürk dedi ki…
İyiymiş sahiden:) Kesinlikle bayan elemandan daha havalı olmuş Bayan Elenor:))))
Seda dedi ki…
Çok cici :)
Defne Soysal dedi ki…
Bizde roller değişti, benimkiler benim gaflarıma gülüyor. Dur sen az kaldı biraz Melisa büyüsün de vay haline.
MAVİANNE dedi ki…
hayal gücüne de hayran kaldım ama
ne güzel uydurmuş
tam okumadan :))
çok şeker
deeptone dedi ki…
her yerde var.
ntv yayınları.
:)
tülin dedi ki…
Niye kızdın ki annesi? Ben bu yaşta bir uyduruyorum ki, sorma gitsin?
Aycan dedi ki…
canım kızın nasıl büyümüş görmeyeli. Doyamadım yine yazılarına.

Sevgiler;

Popüler Yayınlar