1 Ocak 2014 Çarşamba

2014'Ü KARŞILAMAK

Her sene gibi, bu sene de evde yeni yılı karşılama hazırlıkları yaptım. Ama ilk defa dün gece ışıl ışıl mumları yakabildim. Aralık başından itibaren, haftada birkaç gün yakardım eskiden. Sürekli tekrarlıyorum, bundan da sıkılıyorum ama, fırsatım olmadı diyeceğim.

 
2014'te en fazla istediğim şeylerden biri kendime daha fazla vakit ayırmak. Daha fazla kitap okumak, film izlemek, resim yapmak istiyorum, kolaj konusunda daha iyi olmak, bir kişisel sergi daha açabilecek kadar daha resim yapabilmek istiyorum, ve tabii ki daha çok seyahat etmek istiyorum.
 
İşte daha az yorulmak, sinirlenmemek, daha rahat ve geniş bir insan olmayı diliyorum. Müşteri yönünden şans istiyorum. Ben aramadan, onlar beni tavsiye ile arasınlar, hem çok yükleri olsun, hem de yüksek navlunlar ödesinler. Yükleri vaktinde gelsin, gitsin. Onlar mutlu olsun ben mutlu olayım. Bol ziyaret imkanım olsun. Özellikle trafikte hiç zorluk çekmeden, ayda 30 adet ziyaret hedefini her ay tutturabileyim. Eve yorgun olmadan gelmiş olayım. Tükenmeden günümü kendi yapmak istediklerimle bitirebileyim.

 
Eşimle, annemle , babamla daha fazla vakit geçirmek, yemek yapmak için vakit ve güç istiyorum.
Kızıma da pek tabii vakit ayırabileyim, ders çalıştırmak, ve oyun oynamak , ve sohbet etmek için.

 
Evimin köşe bucak dağınıklığını toparlayabilmek için vakit ve fırsat istiyorum.

 
Ders çalışabilmek içinde fırsatım olsun, ama aynı anda, blog yazılarıma da vakit ayırabileyim.
Eskiden ne yazacağım diye düşünürken, konular birikti, ama ben yazamıyorum. Halen İtalya yazıları bitmedi mesela...

 
Candy crash 'den bıkmayı diliyorum. Patır patır bitireyim, bitsin artık.

 
İnstagram ve özellikle ilgilenemediğim Pinterest için de vakit istiyorum.

 
Kuzenlerimle , akrabalarımla, arkadaşlarımla görüşebilmek için de fırsat ve vakit istiyorum.
Hatta yeni arkadaşlar var, görüşmek için fırsat yaratmam gerekiyor.

 
Evde yapılacak değişiklikler için, hatasız , orantılı ve aşırıya kaçmadan eşya seçebilmeyi diliyorum.

 
Çevremde ki herkese süpriz yapabilmek için küçük fırsatlar istiyorum.

 
İyi bir kazanç, güzel bir ev, sağlık, sıhhat, iç huzur, dinginlik, uyum, merhametime sınır, hüzünlü ruhuma son, endişelerime nokta istiyorum.
 
Çok şey istemiyorum yani...

15 yorum:

tülin dedi ki...

Ben de benimkilere ilaveten senin için tüm bunların gerçekleşmesini diliyorum Zeynepcim.

Asım Yıldırım dedi ki...

2014 beklentileriniz çok sınırlı ama etki alanı da o kadar geniş. Gerçekleştiği anda bir insanın hayatını nasıl değiştirebileceğini hayal edebiliyorum. Merhamete sınır ilk kez duyduğum bir laf, ne düşüneceğimi bilemedim.

kitap eylemcisi dedi ki...

bütün dilekleriniz gerçekleşsin diliyorum , iyi yıllar:)

coletté dedi ki...

Gönlünden geçen her dilek gerçek olsun!
2014 hepimize uğurlu gelsin!

hüznün tadı dedi ki...

İnşallah isteklerine kavuşursun 2014 te. Baktim da isteklerin çoğu düzeni sağlamak için kendine yüklediğin görevler. Bu görevleri biraz paylaşsan diyorum. Diyorum ama sor bakalım "Sen niye yapmıyorsun ?" diye:)) Kendime sıra gelmesi için evin düzeni ve diğerlerinin mutluluğunun sağlanması gerekti hep. Bu yüzden de azla yetinmek zorunda kaldım. Gün yirmidört saat çünkü.

Mutlu yıllar...

Buket dedi ki...

canım ya ne güzel sıralamışsın.. inşllah bu yıl tüm isteklerin olur. mutlu ve sağlıklı günler dilerim..

francesca mckennitt dedi ki...

Çok şey dilemişsiniz ama, bir yıla sığar mı bunca şey :)
Sevgiler...

Didem Yazici dedi ki...

İnşallah bütün isteklerin gerçekleşir. Aynı şeyleri bende diliyorum. İşle ilgili olanlar hariç :)

Gülşah'la Hayata Dair dedi ki...

Canımmm inşallah bu yıl dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun.
Öyle güzel yazıa dökmüşsün ki Zeynep okurken aklımdan kendi isteklerim geçti birbir...
İyi akşamlar canım, öpüyorum.

Özlem Alp dedi ki...

Hayallerinin ve dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle..Mutlu Yıllar Zeynep! İtalya gezi yazılarını severek okudum.

Tuna dedi ki...

Zeynepcim çok güzel fotolar ve harika dilekler.
Ben sana bolca heves diliyorum hepsi gerçek olsun .
Mutlu ,sağlıklı bir yıl olsun. Sevgiler.

Gülev Damgalı dedi ki...

Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
MUTLU YILLAR :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

ne tatlısın sen yaaa:))) hiç bişe istememişsin daha ne olacak! inşallah bu istediklerinin çoğuna kavuşursun Zeynebim ama bir kısmına ortak oldum çoktan haberin olsun, pek güzellerdi çünkü;))
Mutlu kal hep...

Greta dedi ki...

Maalesef ben de artık bloga çok vakit ayıramadığım için bu yazıyı şimdi okuyabildim. Dilekler çok güzel ve benimkilere çok benzer :) Umarım 2014 hepsini gerçekleştirmemize olanak sağlar. Son olarak değinmeden edemeyeceğim, kürelere bayıldım. Hepsi başka ülkelerden, hepsi başka yaşanmışlıklar taşıyor anlaşılan. Ben de çok heveslendim şimdi, bundan sonraki seyahatlerimde böyle hoş bir koleksiyonun ilk adımlarını atabilirim belki :)

Elife dedi ki...

Merhaba Zeynep Hanım. Bugün metroda karşılaşmıştık. Size bahsettiğim ve az önce sizden bahsettiğim blogum
http://elife-365.blogspot.com.tr/2014/01/duslerin-rengi.html