27 Ocak 2014 Pazartesi

Kart etkinliği ve Postcrossing

www.gretaninkelebekleri.blogspot.com  sayesinde bu sene yılbaşı kart etkinliğine katılmıştım. Gelen posta kartları ben ve ofiste ki arkadaşlarımı çok memnun etti. Bana ulaşana kadar herkes bir göz attı. Bu alışkanlığı hiç kaybetmesek keşke.



Öncelikle Gretanın kelebeklerinin sahibi, sevgili Elife, sonrasında kartı ulaşan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Nurşen ve Lala ablamı da unutmuyorum.Ayrıca Sevgili Nessin kelebekleri , Nesrin'le sürekli kartlaşıyoruz biz.
 
Bunun dışında kart etkinliğinde hızımı alamayan ben, Geçen seneden beri Postcrossing'e üye oldum.
Vakit buldukça, oradan da dünyanın her yerine kart gönderiyorum ve tabii ki kart geliyor. Son bir ayda gelen kartlar....

Finlandiya, Almanya, Rusya, Amerika, Hindistan, Hollanda, Fransa, Norveç, Çek cumhuriyeti

 
Bu kartlar ulaştıkça, arkalarında ki iki satır yazıyı okudukça dünyalar benim oluyor. Pulların ve içten yazılan cümlelerin tadına doyum olmuyor. Postcrossing' e sizde üye olun. Tavsiye ederim.

9 yorum:

Elife dedi ki...

İlla yılbaşını ya da bayramı beklemesek...
Aklımıza geldiğinde, özlediğimizde, mesaj yerine hadi bu sefer de farklı olsun dediğimizde göndersek kartları
Bahardaki gibi tomurcukla dolsa yürekler, yüzümüze kelimelerin sesi bulaşsa...

Deli Anne dedi ki...

ne güzel:)

Greta dedi ki...

Asıl ben size teşekkür ederim etkinliğe gösterdiğiniz ilgi için :) Kartları görünce mutlu oldum şimdi, tekrar mutlu yıllar diliyorum :)
Bugün bana da postcrossingden bir dolu kart gelmiş hiç beklemediğim bir anda çok mutlu oldum :)
Umarım, bir sürü kart alıp yollarız yıl içerisinde :)
Sevgiler...

Nesrin dedi ki...

Canım benim bende ne mutlu oluyorum her kart geldiğinde :)
iyiki de kartlaşıyoruz her ay heyecanla bekliyorum valla :)

İki Balık Bir Kedi dedi ki...

Çok teşekkürler :)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

O kartı postacının elinde gördüğümdeki ifademi görenler loto bana çıktı sanır :)
Bayılıyorum Postsrossing e ...

ÇİĞDEM ÇAKIN dedi ki...

Zeynepcim kartımın ulaşmasına sevindim, tekrar yeni yıl kartın için teşekkür ederim, mutlu yıllar :)
Ayrıca izleyici listem de düzeldi, çooook teşekkürler :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Harika bir görüntü, posta kutuları bayram ediyor:))
Bu yıl katılamadım ama inşallah seneye...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Sevgili Elife, Deli annem, Keşke gerçek olsa, posta adreslerinizi bekliyorum. Çat kapı posta süprizi yapıcam :)