YENİ KİTAPLARIM

Bu hafta içi, Çırağan sarayının yakınlarında bir firmaya ziyarete gittim. Çırağan'ın, Beşiktaş'ın havasını , görüntüsünü hafta içi solumak iyi geldi. Kitap almak için kendimi her ne kadarda frenlesem de hiç başarılı olamıyorum. Hep bir bahane buluyorum. YEM kitabevinin önünden geçerken, bugün hava çok güzel, uzun zamandır Ortaköy'e Beşiktaş'a da gelmemiştim, sıra sıra ağaçlar, akşam güneşi de çok güzel, kendimi ödüllendireyim, bugünün anısına kitaplara bakayım ve bu anı anımsamak için birkaç tane de alabilirim dedim. ve sonrası...


Abidin Dino'nun raftaki tüm kitaplarını aldım. İyi ki daha fazlası yoktu.

Bu kitapları ancak elleyip koklayıp alabilirdim. İnternette rastlamam  imkansız.

Bu kitaplar resimli - çizimli. İnanılmaz güzel içerik. Hikayelerine gelince PALTO ile başladım. Kısaydı, bitmeseydi... Gogol'u çok sevdim.
 
Birde bir kitapçıya girdiğimde şöyle bir hisse kapılırım.
Benim hislerimin , duygularımın , zevklerimin olduğu kitaba doğru elim gözüm yönlensin, kitap beni bulsun, diye aklımdan geçer ve hadi hadi hadi... derim.
Sonuç yukardakiler.:)
 
Bunda önce alınan kitaplarda var ama onlar evin değişik yerlerine dağılmış, bir kenarda dinleniyorlar. Melisa'ya aldığım kitapları da okuyorum ki onunla konuları hakkında sohbet ediyorum.
Bir araya topladığımda onları da paylaşacağım.
 

Yorumlar

laleninbahcesi dedi ki…
Dün gece radyo tiyatrosunda Gogol'un Palto adlı oyununu dinledik bizde:))

Mıgırdiç Magosyan'ın azınlık hikayelerini içim yana yana okumuşumdur hep. Sanırım bizim mahallede oturuyor. Çünkü sözünü ettiği kiliseler,sokaklar bizim mahallede...
Görüşmeyeli uzun zaman oldu. Havalar da düzeliyor, yine bir program yapalım.

Sevgimle
Merhaba Lale abla, tiyatro ya da görsel bir yayın varsa bende izlemek isterdim.
Magosyan'ı çok merak ediyorum. En kısa sürede görüşmek isterim. Hava önemli değil... Zamanı ayarlamak yeterli Lale abla ...
tarchin dedi ki…
Abidin Dino'ları kıskandım doğrusu :) Palto ise hem kitabından hem de oyunundan çok etkilendiğim bir Gogol eseri. Özellikle de oyununu Rusça izlediğimden sanırım beni çok etkilemişti. Oysa küçük bir tiyatroda amatör bir ekibin oyunuydu. Ya da belki Rusya'da izlediğim ilk oyun olduğu içindi bilemiyorum :)
Buket dedi ki…
keyifli okumalar canım..
Buket dedi ki…
keyifli okumalar canım..
Burcunun Dünyası dedi ki…
Ne güzel şey kitap alışverişi yapmak...hele de görerek, dokunarak, hatta sayfaları koklayarak...
Keyifli okumalar :)
Kitap aslnda hep kitapçıdan, yazdığığın gibi elleyerek, koklayarak seçilmeli ama çok okuyunca olmuyor işte, nerede uygun fiyat oradan alınıyor:)
Abidin Dino kitapların çok güzelmiş Zeynepcim, hepsi de resimli değil mi?
Bu arada Lale ablanın dediği radyo tiyatrosunu da çok merak ettim, hangi radyo yayınında acep?

Popüler Yayınlar