13 Haziran 2014 Cuma

EVDE YENİLİK İYİDİR.



Salonumuzu değiştirdik. Her zaman hayalimdi, oturma odamın bir kütüphane havasında olması. Ama maalesef o kadar büyük bir oturma odam olmadı. Salonda çoğunlukla oturup rahat ettiğimiz için, salonun da kütüphane havasında olması bizi çok memnun etti. Hayatımıza renk kattı. Etrafta ki tüm objeleri, hatıraları topladı. Her şey derli toplu . Tozdan uzak.
Kapalı kısmında da mumluklar, kutular, dergiler ve yine kitaplar var.










Televizyon ünitesini de yeniledik. Ev beyazla çok aydınlandı. Çok ferahladı. Gerçi çok eksiklik var, renk katması için ekstra yastıklar, perde, koltuk kılıfları ve abajur eklenecek, ama zamanla.



Bu da  İnce uzun hatıra dolabım. Eskiden gümüşlükte bulunan tüm hediyelik hatıralarım duruyor.
Sığmayan büyük parçalarda kitaplıkta.












Evde 15 seneden sonra değişiklik yapmak iyi geldi..
Bu arada yatak odası takımı, ayakkabılık, banyo ve çarşaf dolabını da değiştirdik.
Kırklanırken yenilendik.
Tavsiye ederim.










11 yorum:

Elife dedi ki...

Ne güzel düşünmüşsünüz.
Ben de odama beyaz bir kitapşık alasım var.
Ama tayin durumundan şu an için beklemedeyim
Yeni eşyalarınıza hep güzel hatıraları biriktirin.
Güzel günlerde oturun
Sevgiler

Harikalar Atölyesi dedi ki...

İiyi günlerde mutlulukla kullanın yeni eşyalarınzı. Yeni eşyalar yeni mutluluklar getirsin.

coletté dedi ki...

Şu İkea'nın beyaz cam kapaklı dolapları hayat kurtarıyor resmen. Biz de aynı dolaptan aldık benim çalışma odama, nasıl yayıntı topladı anlatamam. Kitaplarım da rahatladı neyim var neyim yok rahat rahat görebiliyorum.
Salon çok daha güzel böyle... İyi günlerde kullanın Zeynepciğim!

Özlem_sihirliGünce dedi ki...

Arada değişimler ve yenilenmeler ne kadar güzel oluyor ama..insana neşe vriyor:)güle güle kullanın..

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Zeynepcim ev resmen aydınlanmış, o kadar beğendim ki, anlatamam:)) Sağlıkla, huzurla kullanın canım...
Kitaplar çok güzel yerleşmiş ayrıca bizim malum incik cinciklerimiz var onlar da yerini bulmuş ya çok sevindim, çok zevkli oluyor zaman zaman onların içini izlemek:))
Tekrar güle güle kullanın...

Eren O. dedi ki...

Çoook güzel olmuş, güle güle kullanın, vitrininize de bayıldım, çok modern, hem de salona çok yakışmış:)

Buket dedi ki...

harika olmuş zeynep. güle güle kullanın canım..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Buketcim, Teşekkür ederim.
Merhaba Eren, teşekkür ederim. REnklerini istediğimiz gibi, zaman içinde değiştirebiliriz.
Natalicim, evet ev epey aydınlandı. Çok sadece , biraz renk katacak bir şeyler yapacağız ama zamanla.
Özlem, değişiklik her zaman iyi geliyor. bu köklü bir değişim oldu. Eskilerden ayrılırken de üzüldüm açıkçası.
sevgili Collette, benim de kitaplarım nefes aldı. hepsi üstüste arkalı önlü duruyordu. Şimdi hepsini görebiliyorum.

Harikalar atölyesi; teşekkür ederim.

Elife, tavsiye ederim. Öğretmenlik mi yapıyorsun. tayin nereye çıkacak . Eskilerde birikenlerde gitti ama. O da üzüntü verdi .

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Buketcim, Teşekkür ederim.
Merhaba Eren, teşekkür ederim. REnklerini istediğimiz gibi, zaman içinde değiştirebiliriz.
Natalicim, evet ev epey aydınlandı. Çok sadece , biraz renk katacak bir şeyler yapacağız ama zamanla.
Özlem, değişiklik her zaman iyi geliyor. bu köklü bir değişim oldu. Eskilerden ayrılırken de üzüldüm açıkçası.
sevgili Collette, benim de kitaplarım nefes aldı. hepsi üstüste arkalı önlü duruyordu. Şimdi hepsini görebiliyorum.

Harikalar atölyesi; teşekkür ederim.

Elife, tavsiye ederim. Öğretmenlik mi yapıyorsun. tayin nereye çıkacak . Eskilerde birikenlerde gitti ama. O da üzüntü verdi .

zeze dedi ki...

iyi günlerde kullanın. eminim kuş gibi hafiflediniz. insan kafasında kurduğu değişimi hayata geçirince ondan mutlusu olmuyor :)

yenilenmek gerek bazen...

Gülşah Şahin dedi ki...

Kitaplığa bayıldım iyi günlerde kullanın Zeynep'cim. Buarada paylaşımlarını okumak yine çok keyifliydi.
İyi paarlar.