16 Haziran 2014 Pazartesi

SEZON FİNALİ :)

Bu sene sezon finali lafını çok duydunuz, eh bizden de bir sezon finali iyi gider.
Ama yanlış anlamayın, sezon finali blog yazmanın sezon finali değil. Bloğa vakit ayırmak için daha fazla vakit demek. Bizim sezon finalimiz, yine yoğun geçen ders programının ardından ,kızımla birlikte 3. sınıfı bitirdim. Karnemizi aldık. Mutluyuz, gururluyuz :)

 
4. sınıfı daha olgun karşılayan bir kızım var artık .
İki örgüsüyle bebekliğinden beri taşıdığı kimliği yüzüne yakıştıran bebeğim,
beni mutlu ettiği için , kırmayıp, okulun son günü de örgüsüyle okula gitti.


Bugün de yaz okulumuzun ilk günü başladı. Her sene olduğu gibi , aynı okula devam ediyoruz.
Yaz sezonu başlayan diziler gibi oldu bizim hayatımız :)
Sabahtan akşama kadar , spor etkinlikleri , sanatsal etkinlikler ve yeni arkadaşlarla yola devam...

7 yorum:

GülSinem gülen dedi ki...

maşallah çok tatlı bir kızın var :) buarada blogumda makyaj malz. çekilişi var beklerim :)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Hepsi öyle çok hak etti ki güzel bir tatili :)
Mutlu bir tatil geçirir umarım :)

lolipu dedi ki...

Ay canım yaa, o iki örgü çok yakışıyor ama:))

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Örgülü sevsinler onun:) Şimdi de farklı bir koşturmaca başlıyor ama tatlı heyecanlar bunlar canım:)

Didem Yazici dedi ki...

Güzel, eğlenceli bir yaz tatili geçirirler inşallah. 4. sınıf daha zor oluyormuş diyorlar ama kuzularımızın yine başarılı olacaklarına inanıyorum.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Didemcim, yazın iyi çalışırlarsa sanırım sıkıntı çekmeyecekler. Ama çalışırlarsa...

Natalicim, bu hafta hemen uyum sağladı, umarım okul başlayana kadar sıkıntısız devam edecek.

Lolipu, değil mi? Ben de çok seviyorum bu halini. Aynı bebekliğinde ki gibi oluyor.

Keşke gerçek olsa, Mutlu olur elbette de , dinlenebilecek mi onu bilemiyorum işte..

Gül sinem; teşekkür ederim.

tülin dedi ki...

Ne güzel bir melek !