7 Ocak 2015 Çarşamba

YALVAÇ URAL KİTABEVİ.... BÜYÜKLER İÇİN BOYAMA KİTABI


Bu kitabı, Yalvaç Abi kitabevinden aldım.Yeri Nişantaşı'nda, minik, hazine odası, çeyiz sandığı gibi bir dükkan. Neredeyse tüm yayınlarının çocukları ilgilendiren kitaplar mevcut. Size kısaca şöyle diyeyim, küçükken hayalini kurduğunuz renkli ve çeşitli kitaplar, sepetlerde raflarda , dükkana girer girmez sizi izlemeye başlıyor. Hayalimdeki kitapçıyı yeni buldum. Anadolu yakasında olsa bir tane , ben de o kitapçıda çalışsam :)




Boyama yaptığım günleri çok özlemişim. Çocukluğuma dönüp sakin sakin boyama yapıp rahatlamanın tadına vardım. Sakinlik güzel...

6 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Bu boyama kitaplarini daha da cogaltmalilar bence , insanin ruhuna gercekten iyi geliyor :)

öneri makinesi dedi ki...

Çok güzelmiş, ben de istedim şimdi :).
İlk resimdeki boyamada çok güzel olmuş rengarenk, gerçekten rahatlatıcı bir şey boyama yapmak :).

Eren O. dedi ki...

Kitapçının önünden geçmiş ama içine girmemiştim, şimdi pişman oldum:) kitap da çok tatlıymış bu arada, keyifli boyamalar:)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Yıllar evvel -çocukluğumda- asla kaç yıl önce olduğunu söylemeyecem :)) her ay bando dergisi alırdım. Ay başı geldiği zaman harçlığımla koştura koştura gazete bayisine giderdim.Bando dergisini de Yalvaç Ural ve ekibi çıkarırdı. Şimdi böyle bir kitabevine imza atmaları ne güzel.Nişantaşı'na gittiğim zaman mutlaka uğrayacam, paylaşım için teşekkürler...

Buket dedi ki...

çooook güzel, ben de almalıyım bundan!!

deeptone dedi ki...

son yazımı gördün mü ama yaaa :)