20 Temmuz 2015 Pazartesi

HERKESE RENKLİ BALONLARLA MERHABA !


 
 
Çok uzun zaman oldu günlük tutmayalı. Tablet kullanımı, akıllı telefonlara geçiş , Instagram'da anlık hikayelerin paylaşımı biraz tembelliğe alıştırdı beni. Tabii her şey bu kadar değil. Birden fazla konuya dağılmak da, bu masanın başına oturmayı engelledi. Hatta yazı yazdığım bilgisayarımı kardeşimle paylaşmam bile, bloğuma vakit ayıramama sebep olmuştur. Her neyse , bir kere daha yeni bir başlangıç yapıyorum . Üzerinde konuşacak, anlatacak o kadar konu birikti ki anlatamam. Artık hatırlamak için bol bol Instagram'a dönerim herhalde. Blogcu arkadaşlarımı da özledim.
 
Yazarak paylaşmak, duyguları fotoğraflarla katlayarak aktarmak aşkına...
Herkese merhaba

31 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

Merhaba Zeynep. Özlemiştik:)

Nalan Ünal dedi ki...

Ah bu sosyal medya hesaplarımız.. Blog yayınlarımızı geciktiren en büyük etken. aynı anda hepsiyle ilgilenebilmek mümkün değil, mutlaka birisinden birisi daha ağır basıyor ama o blog olmuyor ne yazık ki. Kendi adıma buna dur deme kararıı aldım, öncelik sırası listesinin tepesine blogumu yerleştirdim. Kocaman sevgiler

Yolcu dedi ki...

Ne güzel tekrar okumak kelimelerini :) Darısı başıma...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Yeniden hoş geldiniz :)

MAVİANNE dedi ki...

selam balonlarla rengarenk gelmişsin
sevgiler

Eren O. dedi ki...

Dönmenize sevindim, hoşgeldiniz tekrar, yeni paylaşımlarınızı merakla bekliyoruz, sevgiler:)

deeptone dedi ki...

heyooooooooo hoşgeldiiiiiin :)

tülin dedi ki...

Merhaba canım. Ne iyi ettin. Yolda karşılaşıp sarılışmışız gibi hissediyorum :)
Senin, Natai'nin, Tuna'nın orada olduğunuzu bilmek iyi gelecek biliyorum.
Senin aracılığın ile onlara da sevgiler gönderiyorum.
Görüşmek üzere.

E S İ N dedi ki...

Hoşgeldin Zeynep :)
bloglarımız, onlar bizim öncelikle kendi tarihimize not düştüğümüz;
'ilk göz ağrımız';) asla pabucu dama atılmamalı..biriktirdiklerini merakla bekliyorum :)) sevgilerimle...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Güzel sözlerini için teşekkür ederim. Ben bu motivasyonla neler yapmam ki :)

deeptone dedi ki...

filmleri nette rastgele izliyorum. neden yaaa hepsi çalışıyor ki, bir dolu site var, hd film sitesi, unutulmaz filmler, politik film ve daha büssürü. bak tıklayınca açılmıyosa film iyi incele, ekranın üstünde bişiler diyor. şöyle izle böyle izle diye, mail.ru, ok. ru vb. isimler var. onlara tıkla o zaman geliyor film. dene bak gelecek. :)

deeptone dedi ki...

baktın mı tekraaaar :)

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Tablette izlerken sorun olduğunu fark ettik. Bilgisayarda yok. Teşekkür ederim ilgine. Yorgun olup uyuya kalmadan Tims Vermeer izlemek istiyordum. Yarım kaldı...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ben de özledim

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ben de aynı kararı aldım. Bakalım ne kadar devam ettireceğim

deeptone dedi ki...

evet var o film. mutluluğa boya beni adlı resim filmini izleseneeee yaaaa

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Esincim .günlük gibi olduğu için daha keyifli

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Esincim .günlük gibi olduğu için daha keyifli

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ne güzel sözler bunlar ..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Teşekkür ederim.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Tülin hanımcim .gönüller bir.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ben de sizleri merak ediyorum

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Herkese dagitiyorum MAVİ Anne

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Herkese dagitiyorum MAVİ Anne

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ben de sizleri merak ediyorum

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Tülin hanımcim .gönüller bir.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Teşekkür ederim.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ne güzel sözler bunlar ..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ben de aynı kararı aldım. Bakalım ne kadar devam ettireceğim

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Ben de özledim

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Tablette izlerken sorun olduğunu fark ettik. Bilgisayarda yok. Teşekkür ederim ilgine. Yorgun olup uyuya kalmadan Tims Vermeer izlemek istiyordum. Yarım kaldı...