30 Mayıs 2016 Pazartesi

ATÖLYE 63 KARMA RESİM SERGİMİZ.

Atölye 63 olarak 2 sene önceden karma resim sergisi yapmaya karar vermiştik. Atölye arkadaşlarımla birlikte , en eskisiyle Gülseren Kayalı atölyesinden Studio Peinture'dan , 1991 'den beri birlikte aynı ortamda,  birlikte çalışıyoruz. Onlarsız resim yapmayı düşünemiyorum. Ben resim yaparken onları da aynı ortamda arıyorum. Atölye ortamı böyle birşey oldu benim için. İnsan tek başına evinde resim de yapsa, onların görüşlerini istiyor. Gerçi şu anda birlikte çalışmaya bir süreliğine ara veriyoruz. Herkesin hayatta yapmayı planladığı şeyler için vakit ayırması gerekiyor. Güzel anlar, hatıralar biriktiren arkadaşlarımla birlikte güzel ve değerli paylaşımlarımız için , hayata birlikte güzel izler bıraktığımız için teşekkür ederim.
Ben her zaman aralarında en küçüktüm. 17 yaşımda olgun insanlarla birlikte resim yapmaya başlamıştım ve her zaman onlarla birlikte olmak, yaşıtlarımla birlikte olmaktan bana daha çok keyif verdi.


 Natalicim çekmişti bu resmi sergide. Canım arkadaşım, beni yalnız bırakmadı. Bir tane birlikte güzel bir fotoğrafımız yok. Ama bir sonraki yazıda bir fotoğrafımızla birlikte bir arkadaşlık yazısı hazırlayacağım.





 Kardeşim ve annemle birlikte



Sergi öncesi salonda hazırlık.

2 yorum:

Nesrin dedi ki...

Harikasın ellerine sağlık çok çok güzel olmuş , tebrik ediyorum

acemi blogger dedi ki...

ellerinize, emeğinize sağlık. Devamı gelir inşallah.